Prague International Advertising Festival láká na hvězdy světové kreativity a nabitý program
Dva dny nabité workshopy a přednáškami se zahraničními experty na marketing a komunikaci slibuje pátý ročník mezinárodního festivalu reklamy a marketingu PIAF. Mezi hvězdy PIAF bude patřit například digitální guru Pete Blackshaw, který mění globální komunikační strategii Nestle, nebo nejoceňovanější kreativec Evropy Alexander Schill z agentury Serviceplan. PIAF konference proběhne ve Veletržním paláci v Praze ve dnech 20. a 21. května.
Téměř třicítka vystupujících se zaměří na praktické znalosti a dovednosti. Facebook připravil workshop o užívání této sociální sítě ke komerční komunikaci. Jak dnes zpracovávat kreativní brief, jak vnést kreativitu do každodenního stereotypu, jak může pomoci při rozvoji byznysu Service design, co znamená vstup digitálních agentur do full servisu - to je jen několik programových tipů. O své zkušenosti se podělí špičkoví marketéři z McDonalds a Unileveru. Zajímavý bude i pohled Gunn Reportu na současnou revoluci v kreativitě, názory legendy německé kreativy Arno Lindemanna (Lucas Lindemann Rosinski) nebo hvězdy blízkovýchodní reklamy Bechara Mouzannara (Leo Burnett MENA). Hlavními tématy konference bude:
- jak proměnit marketing tradiční firm v digitální éře
- jak chytře využívat Facebooku
- jak dělat reklamu, aby z ní nečouhala reklama
- jak funguje humor v komunikaci
- jaké trendy vtrhly do on-line plánování
- jak zvýšit kreativní potenciál
- jak dnes správně formulovat brief
„Pětadevadesát procent přednášejících jsou špičkoví profesionálové evropské nebo globální úrovně. Srovnatelný program nemá žádná obdobná akce ve středoevropském regionu. Koncentrované know-how a neformální atmosféra dělají z PIAF mimořádnou vzdělávací příležitost," upřesňuje Marek Hlavica, ředitel festivalu a připomíná, že PIAF účastníkům celé konference uděluje certifikát o absolvování...
Letošní ročník přináší i několik novinek. Účastníci konference si budou moci stáhnout poznámky z jednotlivých přednášek, které pro ně vytvoří uznávané osobnosti tuzemského komunikačního byznysu.
„Nejenže nebudou muset účastníci PIAF dělat vlastní zápisky, ale podívají se na přednášky a semináře pohledem svých kolegů, a to hned několika profesí," vysvětluje Marek Hlavica.
Během slavnostní přehlídky vítězných prací budou na PIAF předány poprvé i tituly Agentury roku, které uděluje AKA. Závěrečný večírek se vrací zpět na střechu Veletržního paláce.
Důležitou zprávou na závěr zároveň je, že Mezinárodní festival reklamy PIAF prodlužuje termín pro přihlašování do soutěže do 16.dubna.
Kdy: 20. a 21. května
Kde: ve Veletržním paláci v Praze
Prohlédněte si kompletní program
Kupte lístky ZDE