Přečtěte si digitální verzi tištěného čísla Marketing Journalu
Jednou za čas nás přepadne touha dát Marketing Journalu podobu tištěného magazínu. Všem našim čtenářům jsme se rozhodli zpřístupnit jeho digitální verzi.
Číslo věnujeme tématu sounáležitosti, která za poslední rok nabyla na důležitosti ve firemních kolektivech, ale i mezi lidmi obecně.
V tomto čísle se můžete těšit na podrobnou reportáž z přednášky Richarda Shottona o lidských návycích a jejich využití v marketingu nebo na příběh nejhorší marketingové akce v historii. Napovíme jen, že má něco společného s vysavači a soutěží o letenky.
V článku Filipa Dřímalky se dozvíte, jak zajistíte vaši společnosti úspěšnou budoucnost i v turbulentí době neustálých změn a technologického pokroku, a zblízka se s HR manažery podíváte i na na řízení týmu na dálku.
Firmy se sotva naučily, jak promlouvat k mileniálům, a už je tu další generace, co nechápou. Přečtěte si, co preferuje Generace Z, jak se staví ke značkám a jak s ní mají komunikovat.
Chybí vám osobní kontakt s kolegy? V rozhovoru s Robertem Svobodou rozebereme, jak týmově spolupracovat a poznávat se, přestože doba kancelářskému režimu nepřeje.
„Pokud za službu neplatíte, jste sami produktem," varuje dokument Netflixu, Social Dillema. Jsme skutečně produktem Facebooku? To je otázka pro komentář Petra Michla.
Nahradí kreativce umělá inteligence? Podívejte se na výsledky prvních pokusů o reklamu vytvořenou AI.
To a mnohem více v našem magazínu... (na desktopu si ho nejlépe užijete, když přepnete embed níže do fullscreen módu)