Přichází TikTok for Business. Má nalákat inzerenty k větším investicím do reklamy
Inzerce v rámci aplikace TikTok byla možná již dříve, nicméně nyní přichází jejich rozšíření. TikTok totiž v posledních měsících testoval reklamní platformu pro podniky s názvem TikTok for Business. Po úspěšném testování několika značkami bude nyní k dispozici globálně.
Inzerenti, kteří realizují reklamy i na jiných sociálních sítích, se v novém rozhraní snadno vyznají. Na první pohled jsou zřejmé obdobné prvky jako v rámci Business Manageru na Facebooku. K dispozici jsou klasické možnosti jako kampaně, cílení na vybrané publikum, rozpočet, plánování apod. Dále jsou zde k dispozici i šablony pro videa.
Součástí TikTok for Business je i možnost výběru, kde bude inzerce umístěna. Zdroj: Social Media Today
Inzerenti tak mohou připravovat typ obsahu přímo na míru této platformě. V rámci kreativních nástrojů TikToku je také možné vytvářet obsah, který kombinuje statické prvky a video, a ten následně použít v kampaních.
Inzerenti mohou využít některou z předpřipravených šablon pro videa. Zdroj: Social Media Today
TikTok ke spuštění TikTok for Business uvedl:
„Globální dostupnost samostatné reklamní platformy poskytne marketérům potřebné nástroje, aby oslovili komunitu TikToku, představili značky novému publiku a snadno optimalizovali své kampaně.”
TikTok for Business umožňuje kombinovat statické prvky a video. Zdroj: Social Media Today
Zmíněné rozhraní bude jistě u firem vítané, protože díky němu snáze osloví své cílové skupiny. A právě finance z reklamy je přesně to, co TikTok aktuálně potřebuje. Poté, co byla tato platforma zakázána v Indii , přes noc přišla o 200 milionů uživatelů. V Indii byl totiž druhý největší počet uživatelů této platformy. Hned po Číně. Dle svého vyjádření, se TikTok snaží tento zákaz zvrátit, nicméně výsledek jeho snažení je velmi nejistý. Navíc mu nyní hrozí zákaz i v USA.
Pokud by tedy aplikace dostala kompletní zákaz i ve Státech, tak to bude pro společnost znamenat výrazné finanční škody. Přehledný nástroj pro inzerenty a s ním očekávané navýšení příjmu z reklamy, by tak TikToku mohly významně pomoci.
Zdroje: Social Media Today, TikTok