Přímá linka na zástupce Facebooku je dostupná i menším inzerentům
To, po čem mnoho inzerentů toužilo, je tady. Přímá linka na Facebook může být dosažitelná i pro firmy s menšími reklamními rozpočty.
Facebook je velký kolos a i jako jeho inzerenti jste se při řešení problémů dosud nemuseli setkat s živým člověkem placeným Markem Zuckerbergem – tedy, pokud na Facebooku neutrácíte desetitisíce dolarů. Laťka byla ovšem nyní značně snížena. Živý a myslící zástupce Facebooku vám nyní může být na dosah v rámci programu Start To Success, pokud bude váš reklamní rozpočet po dobu 4 týdnů alespoň ve výši 50 dolarů.
Ano, částka 1400 dolarů měsíčně není úplně malá, ale posouvá do kategorie způsobilých i mnoho českých firem. Rozhodně se jedná o pozitivní krok, který říká, že pod rozlišovací schopnosti vedení v Menlo Parku už není cokoliv pod úrovní velké korporace. Dle mluvčí Facebooku je tento program již nějakou chvíli dostupný, ale až nyní ho aktivně nabízí a začali ho propagovat. Některým inzerentům se tak v posledních dnech objevila na obrazovkách tato upoutávka.
Níže si můžete přečíst oficiální popis programu:
„Start To Success je programem napomáhajícím novým inzerentům uspět na Facebooku. Tento program je zdarma pro podniky, které investují do reklam na Facebooku po 4 týdny částku alespoň 50 dolarů denně. Po tuto dobu se vám bude věnovat přidělený account manažer Facebooku, který dohlídne na to, abyste získali ze své investice co nejvíce díky:
- Vytvoření reklamní strategie pro Facebook na míru
- Provedení vás procesem vytváření cílených reklam
- Pomoc se sledováním a optimalizováním výkonu vašich kampaní"
Z popisu se zdá, že program je primárně zaměřený na začínající inzerenty. Mít horkou linku na někoho, kdo skutečně řeší problém, když se nějaký objeví, by se ale mohlo hodit jistě i zaběhlým inzerentům.