Primátor představil nový design a koncept komunikace
Náchodský pivovar Primátor představil nový design a styl komunikace. Obojí akcentuje poctivý řemeslný přístup i regionální význam pivovaru.
Měnit se přitom měly původně jen etikety. „Jenže jsme zjistili, že je třeba do komunikace značky více 'sáhnout'. Klienta se nám podařilo přesvědčit, abychom bytelněji komunikovali hodnoty, na kterých Primátor vyrostl – skutečné řemeslo, poctivost a hrdost na ryzost náchodského regionu. Velké průmyslové pivovary se sice podobnými slovy rády zaštiťují, ale na rozdíl od nich Primátor tyto principy nikdy neopustil,“ říká Tomáš Nedvěd, jeden z majitelů agentury Little Greta, který nad novým kabátem stojí.
Ten se projevuje v sérii 14 nových etiket zdobených autorskou ilustrací.
Image video pracuje s autentičností pivovarské výroby i divokostí přírody na Náchodsku, včetně záběrů skalních měst Adršpachu. „Stejně svůj je totiž i produkt a lidé, kteří jej připravují. Je střecha skladu zralá k nátěru? Má pán ve videu sestřih ve stylu 'vpředu byznys, vzadu párty'? No a co, pro klienta je nejdůležitější to, jaké vaří pivo,“ vysvětluje režisér videa, Radim Vaňous.
Video tento týden získalo třetí příčku v soutěži firemních médií Zlatý středník v kategorii Nejlepší firemní videoprezentace.
S výstavem 120 tisíc hektolitrů se Primátor řadí mezi středně velké české pivovary. Jeho Weizen byl ve své kategorii vyhlášen nejlepším pivem na světě a je pravidelně oceňován na mezinárodních soutěžích. Pivovar exportuje do více jak 30 zemí.
Kam dál?
Jedna z nových etiket pivovaru Jarošov
Primátor je pro Little Gretu již šestým pivním klientem v posledních třech letech. Agentura pracovala nebo pracuje pro britskou pobočku Budvaru, Znojemský městský pivovar nebo Pivovar Morous. Za svou práci pro Jarošovský pivovar získala v minulém roce dvě prestižní World Beer Awards.