Prime time for... Mobile Marketing
Mobilní marketing by neměl chybět v marketingovém mixu žádné firmy, která to se svým podnikáním myslí vážně. Celosvětový boom mobilních zařízení bezesporu mění styl reklamy, komunikace i prodeje. I proto společnost BlueEvents věnuje letošní ročník série Primetime for... právě mobilnímu marketingu. Koná se již za týden, v úterý 2.10.
A není zdaleka jen pro vývojáře mobilních aplikací. Řešit se budou výhradně marketingová témata bez technologických zákrut. Zjistíte, jaké možnosti skýtá mobilní marketing u nás, krok po kroku se naučíte, jak mobilní marketing integrovat do Vašich kampaní, a nebudou chybět ani příklady toho, co funguje a co ne.
První blok nese název „Mobilní marketing od A – Z". Dostanete v něm přehled nástrojů mobilního marketingu a o tom, že hýbe světem, vás přesvědčí předseda představenstva britské Mobile Marketing Association, Shaun Gregory.
Druhý blok „Heavy data / Easy selling aneb co pro marketéry plyne z dat" vám doplní informace o českém mobilním trhu. Dostane se Vám aktuálního přehledu využívání tabletů, smartphonů a „hloupých telefonů", operačních systémů i toho, jak vaši potenciální zákazníci mobilní zařízení používají.
Data pak budou konfrontovány s názory odborníků v panelové diskuzi „Jaký je stav a možnosti mobilního marketingu v ČR?". Ke stolu zasednou marketingoví manažeři velké trojky mobilních operátorů fungujících v Česku, moderátorem pak bude Adam Reinberger z Contra Media.
Na závěr pak přijde inspirace dobrými příklady z praxe, včetně představení přístupu českých firem Homecredit či Bontonfilm. Poslední prezentace kreativního ředitele agentury TRIAD, Jara Zacka, se pak bude dívat do budoucna - nese název: „Nejlepší mobilní aplikace roku 2020".
Týden před konferencí je již registrováno na 150 zástupců firem působících na českém trhu. Přidejte se k nim
Kdy: úterý 2. 10. 2013
Kde: Kino Světozor