Proudly se mění na Welcome to the Jungle. Otevírá se pracovním nabídkám ze zahraničí

3. 12. 2019 | Petr Michl
Největší český „kariérní showroom“ se mění z Proudly na Welcome to the Jungle. S rebrandingem má přijít ještě větší důraz na kvalitní obsah pro uchazeče o práci a přehlednější nábor pro klienty.

Český portál Proudly se mění na Welcome to the Jungle. Jeden z největších hráčů na poli Employer Brandingu koupil Proudly letos v lednu. Nyní přichází plánovaný rebranding a přechod Proudly, který jeho tvůrci definují jako kariérní showroom, na novou platformu. Změní se jak vzhled firemních profilů, tak obsah webu. HR a recruiteři získají nový efektivní systém pro správu náboru, uživatelé nový obsah a otevřené dveře do firem v zahraničí.

Naše vize byla od počátku globální a spojení s francouzským Welcome to the Jungle je pro nás důležitým krokem k jejímu naplnění,” říká Jan Klusoň, CEO Proudly a nyní Welcome to the Jungle v Česku a na Slovensku.

S příchodem do džungle má přijít lepší obsah

„Přechod na platformu Welcome to the Jungle pro nás znamená hlavně nárůst obsahu. Naši uživatelé se mohou těšit třeba na spuštění rubriky pro lidi z IT Behind the code i na lokalizaci a převzetí řady webových seriálů a pořadů,” popisuje Jan Klusoň a dodává:

 „Jednou z vizí Welcome to the Jungle je od počátku vytvořit silné ‚work medium', které pomůže mladým lidem najít v práci smysl. Věříme, že právě nový, a ještě kvalitnější obsah bude tou největší přidanou hodnotou pro naše uživatele.“

Mezi další výhody patří možnost hledat práci nejen v Česku a na Slovensku, ale také v zahraničí. Dosavadní firemní profily na Proudly získají nový kabát.

 Mezi nové obsahové série patří například seriál Oh My Job představující, co obnáší obecně pozice s určitým názvem. 

 

ATS systém nabídne přehlednější nábor

„Naši členové z řad firem nově získají zdarma chytrý ATS systém (neboli Applicant Tracking System'), který pomůže udělat jejich nábor přehlednější a efektivnější. Věříme, že to usnadní a zrychlí komunikaci s kandidáty, čímž firmy snadno zlepší svou Candidate Experience,” popisuje Klusoň. „S Welcome to the Jungle navíc vzniknou nové možnosti pro střední a malé firmy a podporu jejich Employer Brandu,” slibuje a věří, že se tím podaří získat mezi klienty i firmy, které dříve s členstvím váhaly. 

Půlmiliardová investice pomůže upevnit pozici v Evropě

Welcome to the Jungle získalo novou investici ve výši 20 milionů eur, tedy téměř půl miliardy korun. Tato částka napomůže Welcome to the Jungle k rozšíření do dalších zemí Evropy, vývoji nových nástrojů i podpoře nových kanceláří jako je právě ta česká, slovenská a španělská. Ve hře jsou dále trhy jako Německo, Velká Británie či Polsko. Peníze poslouží i na rozvoj nových softwarových produktů, které pomohou společnostem zlepšit zaměstnaneckou zkušenost. Aktuálně můžeme mluvit třeba o Welcome home. Jedná se o intranet, který bude sloužit mimo jiné k vyladění onboardingových procesů,” popisuje Klusoň.

Na webu Welcome to the Jungle najdete aktuálně na 2 500 firemních profilů, zhruba 250 z nich tvoří profily španělských firem a 150 firem je z Česka a Slovenska. Web měsíčně navštíví na 1 milion uživatelů. Firmy už zde zveřejnily přibližně 150 000 pracovních nabídek a obdržely na ně na 2,5 milionu odpovědí. Vlastní ATS systém pro efektivnější nábor vyvinutý Welcome to the Jungle využívá na 4 000 firem.


Tip redakce

O employer brandingu si povídal s Janem Klusoněm z (nyní) Welcome to the Jungle a Michalem Hardynem z VímVíc.cz na loňském PR Summitu šéfredaktor Marketing Journalu, Petr Michl. Níže se můžete na celý záznam panelové diskuze podívat. 

Štítky dokumentu: Content Marketing Startup

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: