Puma představuje zprávu o svých dopadech na životní prostředí

17. 5. 2011 | SLoN
Puma ukázala svou první zprávu, ve které finanční hodnotou vyjádřila svůj ekonomický a společenský vliv a také dopady na životní prostředí.

Puma ukázala svou první zprávu, ve které finanční hodnotou vyjádřila svůj ekonomický a společenský vliv a také dopady na životní prostředí. Zároveň tak demonstruje, jak mohou být CSR aktivity prospěšné pro prostředí zasedací místnosti. Zpráva tvrdí, že Puma je první globální společností, která přikládá opravdový důraz dopadům na životní prostředí, které jsou způsobené jejím podnikáním. Uvádí také, že zpráva o environmentálním přínosu a ztrátách nastoluje nový standard v korporátním informování o životním prostřed. Puma říká, že připojením peněžní hodnoty ke svým dopadům na životní prostřední, může lépe porozumět důsledkům svých obchodních rozhodnutí.


Několik čísel, která byla ve zprávě uvedena:

Hodnota emisí CO2 je 66 dolarů za tunu, voda je v hodnotě 0.81 dolaru za metr krychlový.

Celkový dopad dodavatelského řetězce Puma byl vyměřen na 94.4 miliony dolarů za rok 2010.

Skleníkové plyny se podílí 47 miliony dolarů (49,8%) a voda 47.4 miliony dolarů (50,2%).

Puma chce používat 100% udržitelných obalů a snížit spotřebu energie a vody o 25% do roku 2015.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: