RD: Nejdůvěryhodnější evropskou značkou je Nivea
19. 3. 2010
| Brož František
Reader's Digest zveřejnil žebříček European Trusted Brands 2010, který monitoruje preference občanů a zákazníků v rámci šestnácti zemí evropské čtenářské sítě. Na prvním místě se opět objevila značka Nivea, následovaná Nokií, značkou Visa a Canon.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Reader's Digest zveřejnil žebříček European Trusted Brands 2010, který monitoruje preference občanů a zákazníků v rámci šestnácti zemí evropské čtenářské sítě. Na prvním místě se opět objevila značka Nivea, následovaná Nokií, značkou Visa a Canon.
Co se týče stálic na českém trhu - v segmentu automobilek obhájila prvenství Škoda, v bankovním sektoru Česká spořitelna, nejdůvěryhodnější cestovní kanceláří se stal opět Čedok, mezi kuchyňskými spotřebiči potřetí obhájila ETA, v oblasti médií pak zabodovala veřejnoprávní média.
Štítky dokumentu: Budování značky