Reklama týdne: Čtyři náklaďáky Volvo na sobě ve vás vyvolají údiv
Klient: Volvo Trucks
Země: Švédsko
Agentury: Forsman & Bodenfors, Bacon
Reklamy na trucky Volvo dokážou vyvolat úžas. Kdo by zapomněl na Jeana Clauda Van Damma a jeho Epic Split. Nový spot švédské značky režíroval také Andreas Nilsson a rozhodl se, že na epičnosti nehodlá ubírat. Tentokrát ovšem nejsou v hlavní roli pružná třísla hrdiny akčních filmů ani posilovač řízení, je to čirá síla a odolnost tahačů Volvo.
Za reklamou mimo Nilssona stojí již tradičně agentura Forsman & Bodenfors a produkční společnost Bacon. Celý vizuál je s burácející skladbou Dobytí ráje od Vangelise, šlehajícími blesky, silným deštěm a vlky až parodicky přepálený. Doslova „over the top“ tu je ale něco jiného, konkrétně 3 kamiony. Video postupně odhalí „věž“ ze 4 tahačů Volvo na sobě. Na tom nejvyšším pak stojí samotný CEO značky, Roger Alm.
Nový spot přichází v okamžik, kdy Volvo představuje nové řady svých tahačů Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM a Volvo FMX. A celý tento stunt je možný díky jejich podvozku, který unese zátěž až 38 tun.
Video bylo natočeno u Gothenburgu v testovacím areálu značky. Jak dokládá následující „making of“ video, obešlo se bez CGI triků.