Reklama týdne: Fanoušci z lepenky pijí Bud Light

19. 10. 2020 | Petr Michl
Může mít sportovní 2D fanoušek z kusu kartonu chuť na pivo? Jeho epická výprava ze stadionu při hledání Bud Light a nakonec i domova ukazuje, že ano.

Klient: Bud Light

Kampaň: Cardboard Fan

Kreativní Agentura: Wieden + Kennedy New York

Produkce: O Positive

Režisér: Davide Shane

Profesionální sportovní soutěže patří mezi velké oběti koronavirové krize, stejně jako jiné součásti showbyznysu vydělávající na prodeji lístků zakoupených diváky na jejich živá představení. Na mnoha stadionech, kde se odehrávaly zápasy před prázdnými tribunami a vlastně jen pro televizní diváky, se pořadatelé snažily vylepšit dojem náhražkami: falešnými fanděním z reproduktorů a falešnými fanoušky… z lepenky. Právě o nich je nový spot od americké značky piva Bud Light.

Agentura Wieden + Kennedy New York spolu s produkcí O Positive a režisérem Davidem Shanem vytvořila krátký film vyprávějící epický příběh o výpravě 2D fanouška „karťáka“ týmu NFL, New York Giants. Ten odejde ze zápasu amerického fotbalu, aby našel pivo té pravé značky a nakonec i vlastní domov. Připravte si kapesníky a otevřete lahváče. Bude to vtipné a dojemné zároveň.

Kouzlo spotu spočívá v samotném ulítlém scénáři, ale situační komičnost vyplývá třeba jen za zachycení chůze lepenkového fandy, který je ze zadní strany pouze bílý. Na své výpravě toho ale zažije mnohem více, baví nás akční scéna s dopravní nehodou i shledáním s „dvojčetem“ z masa a kostí.

Celá absurdnost tohoto „kraťasu“ bude jistě přijata s nadšením. Vysílat se má totiž během TV přenosů zápasů NFL, kterým se „umělé publikum“ nevyhnulo.

 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: