Reklama týdne: Fanoušci z lepenky pijí Bud Light
Klient: Bud Light
Kampaň: Cardboard Fan
Kreativní Agentura: Wieden + Kennedy New York
Produkce: O Positive
Režisér: Davide Shane
Profesionální sportovní soutěže patří mezi velké oběti koronavirové krize, stejně jako jiné součásti showbyznysu vydělávající na prodeji lístků zakoupených diváky na jejich živá představení. Na mnoha stadionech, kde se odehrávaly zápasy před prázdnými tribunami a vlastně jen pro televizní diváky, se pořadatelé snažily vylepšit dojem náhražkami: falešnými fanděním z reproduktorů a falešnými fanoušky… z lepenky. Právě o nich je nový spot od americké značky piva Bud Light.
Agentura Wieden + Kennedy New York spolu s produkcí O Positive a režisérem Davidem Shanem vytvořila krátký film vyprávějící epický příběh o výpravě 2D fanouška „karťáka“ týmu NFL, New York Giants. Ten odejde ze zápasu amerického fotbalu, aby našel pivo té pravé značky a nakonec i vlastní domov. Připravte si kapesníky a otevřete lahváče. Bude to vtipné a dojemné zároveň.
Kouzlo spotu spočívá v samotném ulítlém scénáři, ale situační komičnost vyplývá třeba jen za zachycení chůze lepenkového fandy, který je ze zadní strany pouze bílý. Na své výpravě toho ale zažije mnohem více, baví nás akční scéna s dopravní nehodou i shledáním s „dvojčetem“ z masa a kostí.
Celá absurdnost tohoto „kraťasu“ bude jistě přijata s nadšením. Vysílat se má totiž během TV přenosů zápasů NFL, kterým se „umělé publikum“ nevyhnulo.