Reklama týdne: Jak je důležité míti svého Heinekena
Kampaň: Home Gatherings (Domácí párty)
Klient: Heineken
Kreativní agentura: Publicis (Itálie)
Čím dál více značek reaguje vtipnými a kreativními spoty na postupný konec karantény. Oproti minulému roku ale aktuální reklama nezobrazuje pouze bujaré nadšení z „konce”. Nabízí totiž i praktické tipy, které nám pomohou, aby se pandemická situace již nevrátila.
Nejde o generické pobídky k nošení roušek a dezinfikování rukou, ale o konkrétní rady. Ta aktuální od Heinekenu například zní: „Když jste na domácí párty, hlídejte si svoje pivo!“
Mnoho lidí se domnívá, že věci již nebudou takové, jaké bývaly před pandemií. Apel na zvýšenou opatrnost ale nemusí být tak limitující, jak se obáváme. V novém reklamním spotu, který vznikl ve spolupráci s italskou pobočkou agentury Publicis, vidíme, že občas stačí být zkrátka vynalézaví.
Nemusíte bezmyšlenkovitě sahat na veřejné dotykové plochy, jakými je například domácí zvonek – když máte po ruce botu, tágo, nebo dezinfekční sprej. Nicméně, i když tato reklama reaguje na aktuální situaci, jeho hlavním tématem je prastará otázka, kterou lidé řeší již od prvních kmenových setkání s otevřeným barem: „Hele lidi, který pivo je moje?“
V následujícím spotu si tedy můžete plně vychutnat lidskou vynalézavost pojící se s označkováním toho nejcennějšího majetku – načatého Heinekena.
Udržování bezpečné vzdálenosti mezi námi se tedy „zkrátilo“ na udržování dostatečné vzdálenosti mezi našimi drinky. To je veliký pokrok, který je třeba oslavit. A nezapomeňte, „když pijete spolu, držte své drinky od sebe,“ dodává Heineken v závěrečném packshotu.
Zdroj: adsoftheworld.com, lbbonline.com