Reklama týdne: Žvýkačky Extra Gum oslavují orgie vzájemnosti
Klient: společnost Mars Wrigley, značka Extra Gum
Kreativní agentura: Energy BBDO
Produkce: MJZ
Režisér: Nick Ball
Pamatujete si, jak minulý rok v březnu začaly značky vydávat generické spoty o tom, jak to všichni spolu zvládneme a brzo se zase sejdeme? Po chvíli to začalo být otravné a asi není náhoda, že do pár týdnů podobný typ komunikace ustal. To jsme ale ještě netušili, jak rozporuplné pocity budeme mít ze zahraničních kampaní, které oslavují rozvolňování, zatímco u nás je situace všelijaká. Svou přejícnost či nepřejícnost si můžete otestovat na epických spotech žvýkaček Extra Gum (v Evropě Orbit).
Ty vychází z jednoduché premisy. Po roce práce z domova a sociální izolace potřebujete při setkání s lidmi zatraceně svěží dech. Obzvláště, když to bude hodně divoké. A takové to rozhodně ve spotu Extra Gum je. Po oznámení návratu do normálu utíkají lidé s napůl rozepnutým formálním oblečením do břečťanem obrostlých korporátních sídel. Nečekejte žádné opatrné oťukávání loktů, ale poctivou muchlovačku s vášnivými polibky. To vše za zpěvu Celine Dione s písní „It's All Coming Back to Me Now“.
Také se vám vrací vzpomínky? Kdyby ne, můžete si dát ještě 2minutovou verzi, kde radost ze vzájemného setkání prýští ještě intenzivněji. Naštěstí vše jistí svěží dech díky Extra Gum.
„Před rokem 2020 jsme považovali za samozřejmé, jak fantastické je spojit se a oslavovat ve velkých skupinách nebo prostě jen sdílet společné okamžiky s někým dalším. Mnozí z nás už zapomněli, jaké to vůbec je pohybovat se bezpečně a svobodně ve společnosti," uvedla pro Muse Ivonne Andreu zastávající ve společnosti Mars Wrigley U.S. pozici senior director of gum and mints, a dodala:
„Doufáme, že díky zvýšenému počtu očkování a důsledné snaze zůstat ostražití tento film všem připomene, že nás čekají lepší dny. A až nastane ta správná chvíle a přijde váš velký okamžik, kdy si budete moci znovu vzít to, o co jste přišli, Extra Gum vám pomůže s novým začátkem při prvním osobním setkání, prvním polibku po pandemii a prvních společenských aktivitách při návratu do života."
Mimochodem spot byl natočen s pomocí agentury Energy BBDO a produkce MJZ v Chile. V zemi, která na tom bylo loni na jaře hodně špatně, ale rychlé tempo očkování ji přibližuje návratu do starých časů. Před 2 měsíci ale nebyla rozhodně situace tak růžová. Herci, kteří přiletěli, museli po příletu do karantény, a o scény s líbáním se dělili pouze ti ubytování v jedné „domácnosti“. I tak je ale znát, že si všichni tuto velkou nadsázku užili a vášnivost polibků se nezdá vůbec hraná.
Zdroj: Muse