Retail Summit 2016 trhá rekordy, klíčové téma zvyšování hodnoty zaujalo

11. 1. 2016 | redakce
Retail Summit 2016 láká dosud nejvíce návštěvníků v jeho 22 leté historii. Již není jen setkáním zástupců velkých maloobchodních řetězců, ale i nezávislých, malých a středních firem

Retail Summit 2016 zřejmě v řadě směrů dosáhne rekordu v 22 leté historii tohoto největšího setkání obchodníků ve střední a východní Evropě. Bohatý program s více než 120 řečníky přilákal nejen nejvíce komerčních partnerů, ale také vysoké počty účastníků reprezentujících obchod i výrobu. Potěšitelné je i vysoké zastoupení nezávislých, malých a středně velkých firem.

Rozhodnutí organizátorů Retail Summitu 2016 zaměřit toto vrcholové setkání obchodu a výroby na téma zvyšování hodnoty obchodu se zjevně setkává s pozitivní odezvou.  K této zásadní otázce se vyjádří více než 120 řečníků a panelistů, reprezentujících všechny klíčové typy hráčů maloobchodního trhu – výrobce i prodejce, potravináře i dodavatele non-food kategorií, tradiční kamenné obchodníky i špičkové reprezentanty e-Commerce.  Na Summitu tak budete mít možnost čerpat inspiraci mimo jiné od firem  ALZA, AMAZON, Bel, CBA, COOP, Danone, Globus, Hornbach, IKEA, JP Morgan, Koh-I-noor, Kofola, Mars, MasterCard, MOL, Nestle, Penny Market, Plzeňský Prazdroj, Rockaway/E-Commerce Holding, Samsung, Seznam.cz, TESCO nebo ZOOT.

Retail Summit 2016 získal ve 22 leté historii tohoto eventu nejvíce komerčních partnerů a také registrace účastníků se doposud vyvíjí ještě příznivěji než před rokem, kdy byla zaznamenána rekordní účast (1 072 obchodníků, výrobců a expertů). Organizátory těší nejen vysoký počet účastníků, ale též jejich vyvážená struktura. Zvláště příznivým faktem je velký počet zástupců nezávislých, malých a středních firem. Oproti minulým ročníkům se ještě více uplatňuje fenomén účasti celých management týmů – firmy posílají více manažerů, což jim umožňuje sledovat více paralelních sekcí a pokrýt téma Summitu v celé jeho komplexitě.

Retail Summit 2016 se uskuteční ve dnech 1.-3. 2. 2015 v pražském Clarion Congress Hotelu. Detailní program konference je k dispozici na konferenčních stránkách Retail Summit 2016, o novinkách z příprav konference i z maloobchodního trhu se dozvíte z Retail Summit Newsletteru.

O Retail Summitu 2016

Kdy: 1.-3.2. 2016

Kde: Congress Hotel Clarion, Praha

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: