Rohlik.cz se otevírá v pěti nových městech. Bude dostupný pro 2,5 milionů obyvatel ČR
Po Praze a Brnu přidává online supermarket Rohlik.cz další města, kde budou jeho služby zákazníkům dostupné. Nově si tak mohou na Rohlik.cz objednat lidé z Plzně, Liberce, Ústí nad Labem, Hradce Králové a Pardubic. Počítat mohou s doručením již od 4 hodin po objednání.
Díky této logistické expanzi bude Rohlik.cz dostupný pro 2,5 mil. obyvatel ČR.
Zdroj: rohlik.cz
Zákazníky v nově otevřených městech bude Rohlik.cz obsluhovat z pražského skladu, a to výhradně prostřednictvím vlastních aut a kurýrů. Díky tomu nabídne komfort expresního a přesného doručení během několika málo hodin od objednávky a identický sortiment, jaký znají pražští zákazníci. Ten je v základu totožný s nabídkou běžných supermarketů, Rohlik.cz ale nabízí i potraviny, kvůli kterým je jinak nutné oběhnout více specializovaných prodejen.
„Pražští a brněnští zákazníci u nás rádi nakupují například produkty malých českých výrobců, čerstvé ryby, ale třeba také časopisy, řezané květiny nebo poctivá hotová jídla naší privátní značky. Věříme, že kombinace pestrého kvalitního sortimentu a extra rychlého doručení rychle přesvědčí i zákazníky v nových lokalitách,” komentuje expanzi zakladatel Rohlik.cz Tomáš Čupr.
„V roce 2016 jsme se soustředili na Prahu. Poptávka je zde tak velká, že na expanzi nebyl prostor. Letos jsme po Liberci, Ústí nad Labem, Plzni, Hradci Králové a Pardubicích připraveni se postupně rozšířit i do dalších měst,” dodává.
Z konkurence chystá expanzi Kolonial.cz. Ten je již nyní dostupný pro tři miliony obyvatel. Pokrývá mimo jiné Prahu, střední Čechy, Plzeň, Rokycansko, Hradec Králové či Pardubicko.
Košík.cz začal v prosinci dovážet zboží také v Chomutově, Mostě, Hradci Králové, Olomouci, Přerově, Brně, Ostravě a Frýdku-Místku. Služba je dostupná pro 5,5 milionu zákazníků. Nejdéle funguje v Česku v oblasti online prodeje jídla iTesco, existují zde ale i další hráči jako Myfoodmarket.cz, Potravinydomu.cz či NakupteSi.cz. Výrazně by mohl zahýbat trh plánovaný vstup do e-commerce společností Globus a Lidl.