Sestavu řečníků Marketing Festivalu doplnili Oli Gardner, Brendan Almack a Martin Šimko

20. 5. 2015 | redakce

Jedna z nejvýznamnějších evropských marketingových konferencí dnes zveřejnila další jména vystupujících řečníků. Na třetím ročníku Marketing Festivalu vystoupí kanadský expert na optimalizaci konverzního poměru Oli Gardner. O své zkušenosti s globálními PPC kampaněmi se s návštěvníky konference podělí i Brendan Almack z Irska. Českou marketérskou špičku bude v programu reprezentovat Martin Šimko, který patří mezi vycházející hvězdy evropské SEO scény.

„Zařazením aktuálního tria řečníků do programu chceme potvrdit náš závazek k unikátnímu obsahu. Každý z řečníků nám přislíbil exkluzivní uvedení zcela nových informací, a zároveň odkrytí toho, jak se dají tyto poznatky využít v praxi. Například s Brendanem Almackem již nyní pracujeme na vlastní studii věnované PPC, která bude v Brně uvedena ve světové premiéře,“ dodává Jindřich Fáborský, organizátor konference.

 

Představení nových řečníků



Oli Gardner

Oli Gardner je celosvětově uznávaný odborník na optimalizaci konverzního poměru (CRO). Díky svému působení v agentuře Unbounce, která se věnuje A/B testování, má přístup k nepředstavitelnému množství dat. Ty vytvoří základ pro jeho vystoupení na Marketing Festivalu.

Brendan Almack

Jeho domovská PPC agentura úzce spolupracuje s Google a na akcích často ohromuje znalostmi a studiemi, za které získává po zásluze světová ocenění. V Brně připraví Brendan Almack unikátní studii věnovanou PPC kampaním.

Martin Šimko

Martin Šimko je český SEO expert, který drží krok se světovou špičkou. Na Marketing Festivalu představí nejčastější SEO problémy z oblasti organicu, automatizace i monitoringu a odhalí postupy, jak je řešit.

 

Marketing Festival se koná 26. – 28. listopadu 2015 v Brně a vystoupí zde celkem 16 řečníků. Během čtyřdenní konference si budou moci návštěvníci vybrat nejen z klasických přednášek, ale také z 20 workshopů a 10 prezentací případových studií. Předprodej vstupenek probíhá na oficiálních stránkách konference. Cena posledních 200 vstupenek je 8 990 Kč bez DPH. Vstupné zahrnuje účast na přednáškách a afterparty, možnost registrace na čtvrteční workshopy, přístup do videoarchivu, catering a simultánní překlad přednášek.

Všech 11 zveřejněných jmen řečníků včetně jejich biografií naleznete zde. Další řečníci Marketing Festivalu budou zveřejněni později na stránkách www.marketingfestival.cz.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: