Seznam.cz pokračuje v růstu. V roce 2015 přesáhly jeho tržby 3,4 miliardy korun

18. 5. 2016 | redakce
Obrat společnosti Seznam.cz meziročně vzrostl o více než 9 % na celkových 3,413 mld. Kč. Dosud nejvyšší tržby v historii společnosti doplňuje i nejvyšší hospodářský výsledek před zdaněním, který za rok 2015 činí 1,25 miliardy korun.

Obrat společnosti Seznam.cz meziročně vzrostl o více než 9 % na celkových 3,413 mld. Kč. Dosud nejvyšší tržby v  historii společnosti doplňuje i nejvyšší hospodářský výsledek před zdaněním, který za rok 2015 činí 1,25 miliardy korun.

Růst tržeb společnosti Seznam.cz se dokonce ještě zrychlil, a to meziročně o 9,1 %. V roce 2015 tak celkový obrat společnosti Seznam.cz přesáhl 3,4 miliardy korun. Nejvíce se na nárůstu podílely příjmy z reklamy ve vyhledávání, tedy z reklamního systému Sklik. Meziročně v absolutní hodnotě rostly o více než 20 %, především díky rozšiřování možností partnerské sítě, dalšímu zapojování bannerové reklamy spolu s rozšiřováním RTB možností PPC reklamního systému Sklik. Obrat Skliku představuje více jak 40 % všech reklamních tržeb společnosti Seznam.cz. Třetinový podíl na celkových tržbách pak mají příjmy z display reklamy, kam se počítají i video a mobilní reklamní formáty (na službách jako jsou Novinky.cz, Super.cz, Stream.cz atd.). Zbývajících zhruba 20 % příjmů tvoří inzerce na oborových serverech (Sreality.cz, Sauto.cz, Zboží.cz atd.) a z katalogového serveru Firmy.cz. Zisk společnosti Seznam.cz před zdaněním za rok 2015 opět přesáhl jednu miliardu korun a vyšplhal se na 1,25 miliardy korun.

Naší obrovskou výhodou je, že peníze, které vyděláme, můžeme opět použít na rozvoj a inovace ve firmě. Soustředíme se nejen na rozšiřování nabídky reklamních formátů, ale i na modernizaci technologií. Neustále rozšiřujeme řady programátorů a výzkumníků, abychom mohli inovovat naše služby nejen po stránce produktové, čehož si všimne každý běžný uživatel, ale i po stránce technologické. Stále více našich služeb je postaveno na technologiích jako nodejs, reactjs, angularjs, ima.js a podobně. Hledáme ty nejrozumnější cesty, jak k lidem dostávat ten nejzajímavější obsah, jaký pro ně na internetu v danou chvíli je. Tím naplňujeme i původní myšlenku, která stála u zrodu společnosti Seznam.cz před 20 lety,“ přidává k vysokým číslům hospodářského výsledku Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: