SickKids přichází s další silnou kampaní. Pomohly ji vytvořit maminky kriticky nemocných dětí
2,5 minutový krátký film shrnuje roční příběh rodiny, která se snaží zvládnout nemoc svého syna Sebastiana v nemocnici SickKids v Torontu. Sebastian je v předškolním věku a kvůli nemoci podstupuje chemoterapii. Ve videu uvidíte slzy a strach, které se pro rodinu stávají každodenní rutinou. Výsledek jejich snažení zůstává pochybný až do závěrečných vteřin snímku.
Příběh skutečné rodiny ztvárňují herci. Video je ale i přesto intimní, silné a realistické. Přesvědčte se sami.
Trvalo 363 dní, než se zdravotní stav otočil k dobrému. Sebastian sice není vyléčený, ale jeho stav je natolik pozitivní, aby se maminka usmála a znovu cítila naději. Po 12 měsících si začal hrát na slunci a rodina se vrátila ke zdánlivě normálnímu životu.
„Naše značka je postavena na skutečných příbězích a autentičnosti. Představování pacientů a jejich rodin je velkou součástí toho, jak příběhy vyprávíme. Kvůli epidemii Covidu jsme se ale poprvé rozhodli tyto příběhy vykreslit pomocí rodiny herců“ říká Kate Torrance, viceprezidentka brandové strategie značky SickKids, a dodává:
„Styl mamavlogu natočený Cheryl Singh, která v příběhu vykresluje Sebastianovu maminku, je velmi aktuální a velmi osobní. Je to jako byste sledovali video vytvořené někým, koho už znáte delší dobu a máte rádi.“
Scénář s takovýmto vhledem do života rodin s těžce nemocnými dětmi nevytvoříte od stolu bez skutečně hluboké znalosti problematiky. Agentura Cossette získala prvotní ideu kampaně díky příspěvkům ze sociálních médií, kde maminky pacientů SickKids vypráví své příběhy. Tým poté udělal rozhovory s 10 z nich a promítl jejich zkušenosti s nemocemi do kampaně. Tyto odvážné ženy se objevují i ve spotu níže.