ŠKODA AUTO chce řešit mobilitu poslední míle. Přichází s vlastní koloběžkou

21. 5. 2020 | Petr Michl
Jak dojet ve městě k finální destinaci od místa zaparkování? Škodovka za tímto účelem vyvinula koloběžku, která se díky patentovanému systému skládání vejde pod podlážku kufru modelů KAMIQ a SCALA.

 

Realitou velkých měst je to, že často nemůžete zaparkovat vozem přímo v místě, kam máte zamířeno. Problém s parkováním vás může zahnat do slušné vzdálenosti a někdy je nejschůdnějším řešením parkování na periferii ve stylu „park and ride“ a využití MHD k posunu k finální destinaci. ŠKODA AUTO přichází s vlastním řešením: je jím koloběžka.

Automobilka yvinula koloběžku, kterou lze díky patentovanému skládacímu mechanismu uložit v modelech KAMIQ a SCALA, aniž by tím došlo k omezení využitelného objemu zavazadlového prostoru. Tedy v případě, kdy ji umístíte pod podlážku kufru na místo rezervy nahrazené lepící sadou pro nouzovou opravu defektu. Složená koloběžka má rozměry 49 x 42 x 11 centimetrů.

Koloběžka ŠKODA AUTO  je vyrobena z oceli a hliníku a váží méně než pět kilogramů, nosnost má přitom až 100 kilogramů. Dle Škodovky má jít o další Simply Clever řešení, které je ideálním dopravním prostředkem pro první a poslední míli a zároveň má potenciál oslovit cílovou skupinu mladých, aktivních lidí s rozvinutým ekologickým cítěním. Koloběžku lze zakoupit i samostatně na e-shopu automobilky. 

Zdroje fotografií: ŠKODA AUTO  

 

Tip redakce:

Čím dál více automobilek se připravuje na to, že nebudou v budoucnu pouhými prodejci dopravních prostředků, ale spíše poskytovatelé dopravních řešení. Svou vizi řešení mobility představil již před třemi lety Ford.

Škoda auto je v tomto ohledu stále spíše součástí koncernu, kde se podobné vize rozvíjí primárně v centrále. I tak Škoda SmartLab vyvíjí řešení mobility, které nachází své uplatnění v českém prostoru. Jedním z jejích projektů je carsharingový program HoppyGo. V únoru tohoto roku pak bylo rozhodnuto o výrazném rozšíření flotily elektrických skútrů BeRider v Praze.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: