Slovenské virtuální zrcadlo Virtooal.com má nového investora. Zaujalo ex-šéfa Mall.cz Víta Endlera
Startup ze Slovenska Virtooal.com chce, aby se jeho virtuální zrcadlo stalo standardem pro e-shopy v segmentu fashion a lifestyle. Pomoci mu k tomu má i investice od bývalého šéfa Mall.cz i celého Netretail Holding, Víta Endlera. Ten nyní získal ve společnosti minoritní podíl.
Vít Endler
„Na start-upu Virtooal.com se mi líbí, že řeší problém, se kterým se e-shopy potýkají, a to reálné vyzkoušení zboží,“ zhodnotil Endler a dodal: „Pokud e-shop využívá „fičurku“ Virtooal.com, zákazník si nahraje svou fotografii, na které může zkoušet brýle, make-up, paruky, čočky atd.. Tato funkce přispívá ke zvýšení konverze a také ke snížení vratek zboží. Vývojářský tým nyní pracuje i na funkci pro fashion e-commerce."
Zakladateli Virtooal.com jsou Ondřej Bagin a Peter Soós. První z nich vysvětluje:
„Chceme přiblížit internetové nákupy zase o něco blíž reálnému zážitku z nakupování. Jdeme co nejjednodušší cestou, jak vizualizovat zboží na reálné fotografii zákazníka. 3D modelování je hezké, ale pořád velmi drahé. My jdeme cestou 2D modelů. Jsme tak schopni rychle a levně upravit produkty pro virtuální vyzkoušení. Některé značky přicházejí s novými kolekcemi jednou za měsíc, a je proto nutné novou kolekci co nejrychleji připravit pro předvádění ve virtuálním zrcadle. Zároveň samotná integrace virtuálního zrcadla do e-shopu je velmi jednoduchá a funguje na systému plug and play. Naši současní zákazníci nám potvrzují zvýšení konverze o 10–50 % a výrazné snížení vratek zboží.“
Endler se odhodlal k investici také, protože nejde o pouhý nápad. Virtooal.com má již dnes platící zákazníky ze západní Evropy, Velké Británie a USA.