Snapchat vyvinul nástroj pro vizuální vyhledávání produktů. Spojil se proto s Amazonem

26. 9. 2018 | Petr Michl
Zamiř telefon na ulici na boty nebo kabelku, co se ti líbí, a rovnou si je objednej na Amazonu. Nová funkce Snapchatu dává chování „to se mi líbí — kupuji" úplně jiné možnosti.


Zdroj: Snapchat

O Snapchatu je v poslední době slyšet především jako o té aplikaci, kterou Instragram převyšuje s jejími vlastními zbraněmi. To ale neznamená, že by to Snapchat zabalil nebo že by se u něj neobjevovaly zajímavé inovace. Ta nejnovější ukazuje možný směr vývoje e-commerce.

Snapchat uzavřel partnerství s Amazonem. Jeho uživatelé budou moci skrze aplikaci vykonat vizuální vyhledávání a najít dle něj produkt na Amazonu. Konkrétně můžou na ulici zahlédnout třeba mikinu nebo boty, které se jim líbí. S využitím dané funkce Snapchatu si je vyfotí, a ta pak vyhledá, zdali se chtěný kousek nenachází v rozsáhlé nabídce jednoho z největších online obchodů dneška.

To neznamená, že by to v tuto chvíli na všechny položky Amazonu platilo. Funkce je od pondělí 24. září předmětem omezeného testu. Boty Under Armour z fotografie výše ale tímto způsobem skutečně nalézt jdou. Zapojená je i beauty značka CoverGirl a jedna z jejích sad make-upu. Rozpoznávací schopnosti ale v tomto případě nejdou tak daleko, že by identifikovaly i ten nanesený na tvář.

Přesto jde o skvělou komerční příležitost, která s velikostí portfolia Amazonu slibuje výhledově velké věci. Dává totiž impulsivnímu zákaznickému chování to se mi líbí — kupuji" úplně jiné možnosti.

Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: E-Commerce Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: