Social Media in Business

29. 3. 2013 | BD
Sociální média nejsou jen hype, pomáhají při budování podnikání. Přesvědčí vás o tom Josef Šlerka, Marek Prchal, Jenda Perla, Lukáš Maixner ze SocialBakers nebo Vít Horký z Brand Embassy.

Sociální média nejsou jen hype, pomáhají při budování podnikání. Důkazem toho budou prezentace řečníků na konferenci Social Media in Business, která se bude konat již ve čtvrtek 18.4 2013 od 14:00 v pražském kině ATLAS.

 

O tom, jak analyzovat a zapojit uživatele v socialích mediích, bude hovořit spoluzakladatel společnosti SocialBakers Lukáš Maixner. Jeho kolega Pavel Bulowski pak prozradí, jak měřit a analyzovat sociální svět.

Jakub Hrabovský z londýnské agentury Manage Social dlouhá léta pracoval ve společnosti Vodafone v Čechách a ve Velké Británii, kde dokonce vedl tým sociálních médií. Jeho prezentace o praxi z nejrozvinutějšího mobilního trhu Evropy bude právě případovou studií z Vodafone UK.

Facebook někdy zvládne i věci obvykle nevídané. Ví o tom i Maroš Kemény ze společnosti Creative Department, který se podělí o zkušenost, kdy aktivizace lidi na Facebooku výrazně pomohla offline kampani. Jenda Perla pak ukáže, že sociální sítě dávají smysl i v B2B komunikaci. Byznys je o kontaktech a lidech. Na sociálních sítích najdete obojí, a můžete si tak budovat osobní brand, najít si práci snů nebo se třeba jen důkladně připravit na obchodní jednání. Čekají vás praktické tipy a ukázky dobré praxe od LinkedIn přes Twitter až po Facebook.

Internetová osobnost roku, Josef Šlerka, přijde s prezentací se zlověstným titulem "Mohou stroje porazit na sociálních sítí lidi?" Buřičem pak bude Marek Prchal. Ten byl postaven před otázku "Vymyslete a naceňte nám nějak ten Facebook". Jeho běžná kalkulace selhala, protože klient nemá e-shop, zato má několik prodejen a dodává i dalším prodejcům. Jeho jediný web je celosvětový a nic, co pochází z Facebooku, se tedy nedá měřit. Jaká jsou KPI, když není možné operovat s konverzemi? Má za těchto okolností smysl spouštět projekt na Facebooku, když klient nikdy nezíská nic kromě awareness a dobrého pocitu z ní? Zdálo by se, že to za nás vyřeší awareness, ale to je jen číslo a navíc české stránky značek často produkují snůšku nesmyslů, kterými by si jejich generální ředitel jistě nevytapetoval pracovnu. Z dobrých značek se tak stává podbízivý low-end jen díky otrockému sledování engagementu. Prezentace s názvem "Facebook pro komerční značky dává smysl. Někdy. Někdy ne" tak dodá konferenci tu zdravou dávku skepticismu na závěr.

Kdy: čtvrtek 18.4 2013 od 14:00

Kde: kino Atlas (na mapě)

Kompletní seznam řečníků na Social Media in Business

Registrujte se ZDE

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: