SOS: Zákazníci se stále setkávají s nekalými slevovými akcmi
19. 3. 2010
| TMJ
I přes přísná pravidla a častou kontrolu se Sdružení ochrany spotřebitelů v rámci ankety svěřili zákazníci se špatnými zkušenostmi se slevovými akcemi. Nedostatky jsou obdobného rázu, na které upozorňuje například ČOI, která zjistila nesrovnalosti takřka při každé druhé slevové akci.
|
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
I přes přísná pravidla a častou kontrolu se Sdružení ochrany spotřebitelů v rámci ankety svěřili zákazníci se špatnými zkušenostmi se slevovými akcemi. Nedostatky jsou obdobného rázu, na které upozorňuje například ČOI, která zjistila nesrovnalosti takřka při každé druhé slevové akci.
V jednom třetině případů se zákazníci setkali s falešně označenou slevou, kterou jim nakonec obchodník odmítl poskytnout, dále s deklarováním slevy v případě, kdy se cena nezměnila, případně lákání na slevněné zboží, které se vůbec neobjeví v nabídce.
Potíž bývá i s reklamací slevněného zboží, kterou obchodníci často odmítají.