Soutěž o nejefektivnější reklamy EFFIE 2011 zná své vítěze
Asociace komunikačních agentur včera ocenila v soutěži EFFIE 2011 nejefektivnější reklamy roku. Na patnáctém ročníku soutěže zazářila především agentura Ogilvy Interactive, která si odnesla dvě zlaté medaile. Do boje vyrazila například s virální kampaní Shořela továrna na Fernet Stock, která získala první místo v nové kategorii Malý rozpočet.
Do letošního ročníku soutěže EFFIE se přihlásilo rekordních 28 agentur s celkem 79 kampaněmi. Mezi oceněnými byly například i reklamy na vodku Amundsen nebo na sčítání lidí, domů a bytů v roce 2011. Velký úspěch měla také kampaň Pomáhat je v módě pro Fórum dárců.
Jedno z nejprestižnějších ocenění české reklamy získal in memoriam dlouholetý ředitel mediální agentury OMD Vladimír Zeman a stal se tak admanem roku.
Kompletní výsledky EFFIE 2012 najdete ZDE.