Sponzorovaný obsah pro LinkedIn lze nyní sledovat prostřednictvím Správce kampaní Google

5. 11. 2018 | Matěj Kameník
LinkedIn navazuje spolupráci s Google Marketing Platform a jeho sponzorovaný obsah bude nyní možné spravovat ve Správci kampaní Google.



LinkedIn
koncem října oznámil, že přidává sponzorovaný obsah (Sponsored Contentú k dostupným reklamním formátům, které mohou být monitorovány prostřednictvím Správce kampaní Google. Nezajímavá novinka? Naopak. Jedná se o aktualizaci, která přináší hned několik výhod.

Díky této změně budete mít nyní možnost vidět výkon reklamy spolu se zbývající částkou peněz, která je na reklamu využívána. Nově nyní bude k dispozici také přehled vašich reklam ve službě LinkedIn ve všech zobrazeních a interakcích, měřených napříč zařízeními a platformami. LinkedIn začátkem tohoto roku spustil integraci pro několik málo formátů reklam, ale nyní je nově dostupná i pro sponzorovaný obsah.

Po aktivaci integrace budete moci vidět výkon reklamy ve službě LinkedIn a  využívat schopnosti atribuce konverze u kampaní sponzorovaného obsahu, včetně videa, carouselu, formuláře ke sběru leadů, stejně jako textových a dynamických „spotlight” reklam.

LinkedIn tak projevuje svůj závazek usnadnit používání platformy inzerce ve službě LinkedIn tím, že nabízí jednoduchost, která je pro marketéry klíčová pro zobrazení všech kampaní na jednom místě.

K navázání spolupráce se vyjádřil i Payam Shodjai, produktový ředitel Google Marketing Platform:

„Naši uživatelé používají Správce kampaní pro sledování a hodnocení výkonnosti svých reklam na jednom místě. Jsme opravdu nadšeni, že jim můžeme nabídnout tuto možnost i pro jejich kampaně na LinkedIn. Tato nová integrace ulehčí uživatelům sledování metrik, attribution a všech zbylých informacích o kampani.“

Jak nové rozšíření aktivovat?

Nejprve je třeba vytvořit nový sponzorovaný obsah jako koncept a poté kliknout na ikonku „Spravovat sledování“ a přidat značky Google pro sledování.

Nyní stačí přidat značky pro zobrazení a kliknutí a uložit. Vaše tagy pro carousel a video kampaň kolotoč patří také sem.

LinkedIn tak dává jasně najevo, že je pro reklamy také zajímavou platformou, která má v této oblasti co nabídnout. Snahy o ulehčení monitorování reklam pomocí Správce kampaní Google má v plánu nadále zlepšovat a přidávat nové funkce včetně vylepšených metrik či sledování akcí na sociálních sítích.

Zdroje: business.linkedin.com, marketingland.com

Štítky dokumentu: Google LinkedIn

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: