T-Mobile uvedl vlastní umělou inteligenci. Magenta AI je založená na Perplexity
T-Mobile přináší jako první z operátorů všem svým zákazníkům zdarma vlastní AI řešení. Umělá inteligence Magenta AI využívající pokročilý vyhledávač Perplexity se stane novou ikonkou v menu mobilní aplikace Můj T-Mobile a bude její pevnou součástí. Zákazníci získají díky spojení se silnými partnery plnohodnotného AI asistenta, který pomůže s každodenní agendou i vyhledáváním informací. V budoucnu se tato AI bude dále rozvíjet v oblasti grafiky i zvuku a počítá se i s dalšími jazykovými modely. Magenta AI je k dispozici od dnešního dne.
S Magenta AI vstupuje operátor vůbec poprvé do segmentu AI pro koncové zákazníky. Umělá inteligence využívá pokročilý vyhledávač Perplexity a má podobu plnohodnotného a komplexního AI asistenta.
T-Mobile vydí její využití v tom, že lidem pomůže „usnadnit běžnou agendu, nabídne vyhledávání informací i zodpovídání otázek. Pomůže s každodenními dotazy, s nastavením služeb operátora, najde třeba i tipy na výlety, na dovolené, odjezdy MHD nebo poradí se zajímavými recepty“. Dle rychlých testů redakce nemá Magenta AI schopnosti prémiového Perplexity Pro, kterého T-Mobile nabízí zákazníkům na omezenou dobu.
„Poprvé vstupujeme s AI i do širokého segmentu koncových zákazníků, kteří si dosud mohli vyhledávač Perplexity Pro vyzkoušet v rámci našeho zákaznického programu Magenta Moments. Propojujeme náš svět a zpřístupňujeme její výhody na dosah ruky doslova každému, na pár kliknutí,“ říká Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky T-Mobile, s tím, že tato iniciativa je součástí dlouhodobějšího zaměření na vylepšení zákaznické zkušenosti.
Magenta AI je od dnešního dne dostupná v nejnovější verzi aplikace Můj T-Mobile. Zatím funguje v pilotním režimu a postupně prochází úpravami. Na konkrétní dotazy ohledně služeb operátora je nasazený chytrý směrovací systém, který zákazníky navede buď do stávajícího T-Bota, na konkrétní místo v aplikaci, nebo je rovnou na chat s živým asistentem.
Aplikace rovněž prochází úpravami tak, aby byla uživatelsky přívětivější a lépe použitelná pro uživatele s hendikepem v souladu s nařízením EU o digitální přístupnosti. Více informací o Magenta AI naleznete na webu operátora.