Tablet Samsung Galaxy Tab vrátí zhruba 15 procent zákazníků
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Investment Technology Group oznámila, že z údajů prodejů tabletu Galaxy Tab od Samsungu, které byly získány za období listopad - leden od více než 6000 amerických prodejců vyplynul nelichotivý fakt. Zhruba 15 % zákazníků se totiž rozhodlo po zakoupení zboží vrátit. To je oproti konkurenčnímu produktu iPad od Applu téměř osminásobné množství. Informaci převzaly světové technologické servery a blogy, žádnému z nich se k informacím Samsung oficiálně nevyjádřil.
K vrácení produktu může vést celá řada důvodů. V období vánoc se může jednat především o nákup nevhodných dárků včetně situací, kdy se sejde více dárků stejného charakteru. Roli mohla hrát také malá zkušenost s podobnými zařízeními a zjištění, že neplní roli, kvůli které si je zákazníci vybrali.
Jak upozorňují někteří komentátoři, pozice Samsung je zranitelnější hlavně kvůli nižší loajalitě zákazníků, než jakou má konkurenční Apple. Zatímco v případě iPadu lze předpokládat, že si ho zákazník ponechá alespoň jako trendy technologii, přestože mu pro práci v podstatě nevyhovuje, u Samsungu se s podobným přístupem počítat nedá.