Tesco uvádí kreditku Clubcard, propagovat ji bude i robot Advee
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Reklamní kampaň, využívající i revoluční nástroj komunikace, startuje Tesco u příležitosti launche věrnostní a kreditní karty Clubcard. Díky této nové kartě mohou zákazníci sbírat body až dvakrát rychleji, během reklamní kampaně dokonce mohou získat desetinásobek bodů. Kromě klasického media mixu se Tesco rozhodlo poprvé v kampani využít unikátní novinku v oblasti interaktivní zážitkové propagace – elektronického robota Advee od Bender Robotics, který bude přímo komunikovat se zákazníky v obchodech.
„Chceme být inovativní jak v naší nabídce, tak i v její komunikaci. Proto chceme v budoucnu využívat i netradiční kanály komunikace. Robot Advee je toho příkladem,“ říká Michal Štádler, ředitel marketingu Tesco. Elektronický robot Advee bude projíždět mezi nakupujícími a informovat je o novém produktu, jeho výhodách a možnosti získat díky nové Clubcard až 10 x více bodů. „Advee bude se zákazníky mluvit, vyzývat k hraní hry. Umí také vytisknout leták, za nějž zájemce obdrží u stánku finančních služeb malý dárek.“ Zákazníci se mohou s Adveem potkat 24. až 27. března v Tesco Extra v pražském Edenu a 28. března v hypermarketu Tesco v Brně-Heršpicích.
Marketingová kampaň startuje 23. března a potrvá do konce dubna. Součástí media mixu jsou i internetová média, televize, POS materiály, letáky a in-store radio. Vizuály využívají jednoduchou grafiku nové věrnostní a kreditní karty Clubcard doplněnou marketingovým sloganem "Zrychlete svou Clubcard kartu".