The Best of iBTL. Bez integrovaných kampaní to již dnes nejde
Přivést dnes zákazníky do obchodů je poměrně těžké, o nic moc jednodušší není ani vytvoření podlinkové komunikace, která pomůže tomu, aby si z regálů vzali právě váš produkt. Klíčem k úspěchu je vytvořit integrovanou kampaň, jež osloví zákazníka hned v několika touchpointech. Právě úspěšným případovým studiím, které to dokázaly, bude věnována konference The Best of iBTL pořádaná iBTL sekcí agentur při AKA již od roku 2007.
Off Trade Development Specialist Pivovaru Staropramen, Nikola Drenčková, bude hovořit o uvedení brandu Staropramen Cool na trh. Cool Lemon byl v roce 2011 prvním ovocným beermixem v Česku, naučil pít pivo i ty ženy, pro které bylo dosud příliš hořké, a otevřel cestu mnoha dalším značkám, které na produkci piva s ovocnou příchutí do té doby neměly odvahu. Tento launch produktu byl výjimečný i tím, že rozproudil celospolečenskou debatu a přiměl k článkům o pivní tématice třeba i ženské časopisy.
S tlakem klientů na prodejní efektivitu řešení se setkáváme na všech úrovních u všech klientů. Není divu, marketingové investice v období krize buď vymizely, nebo začaly být posuzovány jako investice kterékoli jiné. Co s tím? Odpovědi nabídne Managing Partner společnosti Profit Booster, Petr Pištělák.
Integrovaná kampaň může pomoci k úspěchu i značce s relativně malým marketingovým rozpočtem. O tom, jak se to podařilo v případě společnosti Centropen, bude mluvit Group Account Manager, MOMENTUM - McCANN ERICKSON, David Novák. Přesné zacílení, zaměření se na 'okamžiky pravdy' a originální kreativní platforma, souznící se značkou, mohou být pro značku výrazně efektivnější.
Frieda Ulsamer de Waard ze společnosti Doom & Dickson představí komunikaci HEMA push up podprsenky, jejíž uvedení na trh ohrozil prémiové obchody s prádlem, ačkoli distribuce podprsenky HEMA je mnohem širší. Prodeje HEMA úspěšně odstartovala originální kampaň s mužským modelem, o které se brzy mluvilo po celém světě. I proto obdržela stříbrného Lva v Cannes v kategorii propagace / aktivace a zlatého Lva v PR kategorii.
Další zahraniční přednášející bude i Renate Vogt, Senioraligned consultant ve společnostech Wijsman BV a Friends4You. Žena z více než třicetiletou praxí aktivace zákazníků v retailu představí případové studie ukazující integraci všech komunikačních možností dostupných konzistentním a efektivním způsobem.
Bez integrace marketingové komunikace dnes zkrátka lidi nerozhýbáte. A to je pádný důvod, proč stojí za to nechat se inspirovat. The Best of iBTL je jedinou konferencí tohoto zaměření v ČR a je určena především pracovníkům marketingových oddělení, kteří se zabývají podporou prodeje nebo budováním značky pomocí integrované komunikace. Vítáni jsou ale pochopitelně i pracovníci komunikačních agentur.
Kdy: 27. 6. 2013 / začátek od 14:00 (registrace od 13:30)