Ticker na Facebooku bude obsahovat reklamu
Postranní rámeček Ticker na sociální síti Facebook, který upozorňuje uživatele na veškerou aktivitu jejich přátel, bude obsahovat tzv. Sponzored Stories. Jedná se o jednu z forem komerčních sdělení na Facebooku. Změny by se měly objevit postupně během několika následujících dní.
Sponzored Stories umožňují propagaci příspěvků a různých sociálních interakcí. Tato forma reklamy vyhodnocuje aktivitu přátel a také jejich zájmy. Na základě těchto informací pak prezentuje různá reklamní sdělení.
Technologický server TechCrunch také nedávno přišel s informací, že Facebook testuje novou pozici reklamy na domovské stránce uživatelského profilu. Reklamu zkoušejí přesunout na vrchol pravé části profilu. Jestli se nová pozice ujme, zatím není jisté. V současné době se reklamní sdělení objevují pod Tickerem.
Zdroj: www.mashable.com