Toozla - první mobilní audiobroswer

6. 1. 2010 | ITO
Procházíte se po městě a vaše mobilní zařízení vám do sluchátek vypráví o památkách? Anebo se dozvíte, že když přijdete k obsluze nedalekého obchodu s kávou a řeknete jeho název pozpátku, dostanete nápoj zdarma? Chcete znát otevírací doby institucí ve vaší blízkosti? Přesně na tomto principu funguje aplikace Toozla, která se pyšní přízviskem první "audio augmented reality broswer" a je důkazem, že fenomén rozšířené reality nesmíme vztahovat pouze na vizuální složku.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.toozla.com

Procházíte se po městě a vaše mobilní zařízení vám do sluchátek vypráví o památkách? Anebo se dozvíte, že když přijdete k obsluze nedalekého obchodu s kávou a řeknete jeho název pozpátku, dostanete nápoj zdarma? Chcete znát otevírací doby institucí ve vaší blízkosti?
Přesně na tomto principu funguje aplikace Toozla, která se pyšní přízviskem první "audio augmented reality broswer" a je důkazem, že fenomén rozšířené reality nesmíme vztahovat pouze na vizuální složku.
Toozla funguje na podobném prinipu jako podobné broswery, podávající do rozšířené vrstvy vizuální informace. Jakmile detekuje vaši pozici, začne vám postupně vysílat sdělení vámi zvolených kanálů. Využití je velké jak pro komerční, tak nekomerční sféru. Vezměte si kupříkladu, jakým způsobem by se dala aplikace využít při řízení automobilů anebo sledování exponátů v muzeu, o nejrůznějších způsobech  využití v rámci sales promotion ani nemluvě. Kromě toho, pokud by se broswer dokázal propojit například s profilem ve vašich sociálních sítí, stává se z něho neuvěřitelně výkonný nástroj pro direkt marketingové aktivity.

Štítky dokumentu: Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: