Toyota udržela i přes prodělané problémy prvenství mezi automobilkami
25. 1. 2011
| RaTP
Toyota se dokázala překvapivě rychle zotavit ze svých problémů, které by mohly být pro mnohou automobilku likvidační. Zhruba taková prohlášení provází v odborném tisku informaci, že Toyota potřetí za sebou obhájila post největší automobilky na světě. Svůj prodej se jí v uplynulém roce dokonce podařilo navýšit o 8% na 8,42 milionu globálně prodaných vozů.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Toyota se dokázala překvapivě rychle zotavit ze svých problémů, které by mohly být pro mnohou automobilku likvidační. Zhruba taková prohlášení provází v odborném tisku informaci, že Toyota potřetí za sebou obhájila post největší automobilky na světě. Svůj prodej se jí v uplynulém roce dokonce podařilo navýšit o 8% na 8,42 milionu globálně prodaných vozů.
A to vše přesto, že rok 2010 byl pro automobilku skutečně krizový. Toyotu pronásledovaly problémy s kvalitou díky kterým klesla potenciální hodnota její značky o neuvěřitelných 7 miliard dolarů. Díky tomu se neobjevila ani v prvních deseti nejdražších značkách žebříčku Interbrand.
Druhou pozici těsně obsadila automobilka GM, které se dařilo nejen v USA, ale také v Evropě.