Třináctý ročník Zlatého středníku ocenil nejlepší firemní periodika

23. 4. 2015 | redakce

PR Klub vyhlásil  v průběhu včerejšího večera výsledky třináctého ročníku Zlatého středníku. Nezávislé poroty v soutěži o nejlepší firemní tiskoviny udělily v patnácti různých kategoriích celkem dvanáct prvních míst. Překvapením soutěže byly dvě první ceny pro obecně prospěšnou společnost Institut pro památky a kulturu, která uspěla jak se svou výroční zprávou, tak i s vydávaným čtvrtletníkem Propamátky. Se dvěma prvními cenami odešel také Rodinný pivovar Bernard, který uspěl v kategorii Nejlepší B2C časopis a noviny i v kategorii Nejlepší firemní periodikum v sektoru retail a FMCG. Podobně bodoval už jenom T-Mobile s časopisem Echo, který si odnesl jednu první a jednu druhou cenu a Gumex s časopisem Géčko, který získal první a třetí místo. V letošní soutěži se stejnou měrou jako projekty komerčních subjektů prosadily také výstupy státních i neziskových organizací. Do síně slávy Zlatého středníku byla uvedena Jitka Vysekalová.

„Síň slávy je ocenění pro mimořádnou osobnost, kterou společně vybírá pětičlenný výkonný výbor PR Klubu,“ říká Petr Langer, předseda tohoto neziskového sdružení. „Paní Vysekalová si ji zasluhuje nejenom díky síle své osobnosti, ale také za to, že se léta podílí na šíření dobrého jména soutěže Zlatý středník. A to nejenom svou účastí v porotě, ale i ve své další především lektorské a mentoringové činnosti,“ dodává Langer s tím, že společně s ní zasedlo v porotách dalších 29 profesionálů, především pracovníků z oblasti PR ve firmách, institucích a agenturách. Společně s nimi pak pracovali také novináři, grafici i lingvisté. 


Společná fotografie všech vítězů, porotců a zástupců PR Klubu

Do letošní soutěže bylo stejně jako vloni přihlášeno více než sto firemních publikací. Společně s bodovým hodnocením, které ukázalo konečné pořadí v soutěži, porotci ke každému subjektu připravili také slovní hodnocení. Tento odborný verdikt bude přihlašovatelům doručen v nejbližších dnech po skončení soutěže. Zpětná vazba je podle zkušeností organizátorů mezi přihlašovateli velmi oceňována. Slavnostní předání cen se uskutečnilo v prostorách Autoklubu v Opletalově ulici v Praze. Večer už podruhé moderovala Ester Kočičková. Cenu, skleněnou sošku v podobě žlutého kvádru s vyříznutým znakem středníku, navrhla a zpracovala Ľuba Bakičová.

Profesní soutěž Zlatý středník se poprvé uskutečnila v roce 2002. Hodnotí firemní periodická i neperiodická média určená k reprezentaci společnosti, prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Dále hodnotí i původní české texty a PR texty otištěné ve firemních tiskovinách či ve veřejných médiích. Další podrobnosti o soutěži jsou uvedeny na www.zlatystrednik.cz.

Kompletní tabulky se všemi vítězi si můžete prohlédnout níže (po kliknutí se tabulka zvětší):


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: