Twitter by mohl spustit reklamu již příští měsíc
24. 2. 2010
| KAS
Konečně to vypadá, že si Twitter začne vydělávat. Jeho vedení totiž oznámilo, že se připravuje na postupné spuštění dlouho připravované reklamní platformy. O datu přesného spuštění bude odborná veřejnost pravděpodobně informována příští měsíc na konferenci South by Southwest, kde je předpokládáno vystoupení Evana Williamse jako klíčového řečníka.
Ilustrační obrázek, zdroj: archiv |
Konečně to vypadá, že si Twitter začne vydělávat. Jeho vedení totiž oznámilo, že se připravuje na postupné spuštění dlouho připravované reklamní platformy. O datu přesného spuštění bude odborná veřejnost pravděpodobně informována příští měsíc na konferenci South by Southwest, kde je předpokládáno vystoupení Evana Williamse jako klíčového řečníka.
Twitter o nasazení reklamy na svoje stránky uvažuje již delší dobu. V jeho pojetí by se mělo jednat o uživatelsky přívětivou reklamu, která bude přesně cílena. Podle prohlášení Anamitra Banerjiho, produktového manažera, by se měl uživatel setkat pouze s relevantními a užitečnými komerčními sděleními, u kterých ani nebude mít dojem, že se vůbec jedná o reklamu.