Twitter vybojoval ochrannou známku na slovo tweet
Sociální síť Twitter získala ochrannou známku na slovo tweet. Ten se vyvinul mezi uživateli samovolně a velmi rychle se uchytil. Tweet označuje příspěvky na sociální síti, které jsou omezeny 140 znaky.
V roce 2008 si však na toto slovo zaregistroval ochrannou známku startup Twittad, který poskytuje sponzorované reklamy právě na Twitteru. Dokonce jej použil i ve svém sloganu „Let your ads meet tweets“. Minulý měsíc se ale společnost rozhodla podat na Twittad žalobu. Zároveň startupu pozastavila účet na sociální síti. Získáním ochranné známky na tweet chtěl Twitter zabránit případným nedorozuměním.
Obě strany se nakonec dohodly a situaci vyřešily bez pomoci soudu. Mikroblogovací služba Twitter dosáhla svého. Stáhla žalobu a poskytovateli sponzorované reklamy opět zprovoznila twitter účet. Twittad si bude moci slovo tweet ponechat ve svém sloganu.
Zdroj: www.thenextweb.com