Tým Marketing Festivalu expanduje do Londýna a představuje PPC Tribe, konferenci pro 1 100 marketérů
Společnost Marketing Festival vlastněná Jindřichem Fáborským expanduje do Londýna a zásadně tak rozšiřuje své aktivity. Po měsících příprav ve Velké Británii představuje Fáborský novou konferenci s názvem PPC Tribe, která se má stát nejprestižnějším a nejodbornějším PPC setkáním na světě. Londýnská konference chce navázat na úspěchy Marketing Festivalu a zároveň změnit stávající pravidla marketingového konferenčního byznysu na celosvětové úrovni. PPC Tribe proběhne 27.–29. dubna 2016 v Central Hall Westminster v Londýně a nabídne 14 příspěvků určených pro více než 1 100 odborníků.
Místo konání konference,Central Hall Westminster.
„PPC Tribe bude z hlediska náročnosti a kvality obsahu nejodbornější PPC konferencí na světě. Chceme bojkotovat a změnit dosavadní praxi, ve které firmy běžně platí za řečnické posty a hlavním kritériem pro výběr řečníka není odbornost, ale sponzorské příspěvky a zákulisí dohody,“ upřesňuje Jindřich Fáborský. Hlavní konkurenční výhodou PPC Tribe má být podle organizátora především fakt, že konference garantuje exkluzivní obsah a prokazatelnou informační hodnotu v každé přednášce. Na akci vystoupí celkem 14 špičkových expertů z Evropy a USA.
Konference PPC Tribe je zaměřena hlavně na Google Adwords, zhruba čtvrtina přednášek zaostří na placenou reklamu na sociálních sítích. V programu lze nalézt osobnosti PPC reklamy i technicky orientované experty, jejichž vystoupení poskytne ojedinělý vhled do strategie a exekuce globálních kampaní. „Hledání těch nejpovolanějších řečníků trvalo několik měsíců. Navštívili jsme deset největších marketingových konferencí, získali jsme osobní tipy od prvotřídních řečníků, a dokonce jsme si vypracovali vlastní kvalitativní výzkum. U každého řečníka jsme si stoprocentně jistí, že patří ve své specializaci k nejchytřejším a nejžádanějším expertům na světě,“ dodává Fáborský.
PPC Tribe proběhne 27.– 29. dubna 2016 v Central Hall Westminster v Londýně. Do třídenního setkání světových PPC odborníků budou zařazeny přednášky, workshopy, případové studie, networking, ale i party a koncerty. Mezi potvrzené řečníky patří například Martin Roettgerding (Německo, Bloofusion), Richard Fergie (Velká Británie, E-analytica), Phil Pearce (Velká Británie, freelancer) či Adam Wilson (Velká Británie, TripAdvisor). Prodej vstupenek začne 8. prosince 2015, v první vlně budou stát 395 liber bez DPH.
Podrobnosti o konferenci naleznete na www.ppctribe.co.uk