Uzávěrka soutěže PIAF byla prodloužena
PIAF |
Praha, 21.4.2010 – Zbývá již jen několik dní, než se uzavře možnost přihlásit reklamní dílo do mezinárodní soutěže PIAF (Prague International Advertising Festival). Původní termín uzávěrky přihlášek reklamních děl do soutěže PIAF je prodloužen o týden, do pátku 30. dubna.
Mezinárodní festival reklamy PIAF se rozhodl prodloužit uzávěrku pro přihlášení reklamních děl do soutěže PIAF o týden. Posledním dnem, kdy mohou zájemci nahrát své práce do systému beam.tv a zúčastnit se tak soutěže světového dosahu, je pátek 30. dubna. Poplatek za přihlášení do soutěže přitom činí pouze 100 €, tedy zhruba třetinovou částku, než jaká je u mezinárodních soutěží tohoto formátu běžná. V současné době se již do soutěže přihlásili tvůrci z evropských zemí, Jižní Ameriky, Asie i zemí Blízkého východu. Mezi soutěžícími je také již několik českých agentur.
Soutěžních kategorií, za něž mohou být uděleny prestižní ceny PIAF, je deset. Mezi nimi jedinečná novinka, a to speciální kategorie pivní reklamy. O vítězích soutěže bude rozhodovat mezinárodní porota, jejímž prezidentem je Tim Delaney, zakladatel a CEO mezinárodní agentury Leagas Delaney.
Festivalový program kromě soutěže nabízí také konferenci nabitou mezinárodními experty. Diskusní panely se dotýkají nejaktuálnějších témat reklamy a marketingu. Světové špičky v oboru se podělí o své zkušenosti a pohledy na témata jako jsou budování značky, regulace médií a reklamy, product placement, transformace forem komunikace v době digitalizace a nástupu nových médií apod.