V Google příspěvcích můžete nově zveřejňovat zajímavé produkty a nabídky
Dosud bylo možné v rámci Google posts (příspěvků) zvýraznit pouze novinky a blížící se události. Nově se k těmto možnostem přidávají 2 zcela nové kategorie, konkrétně možnost upozornit na produkty a nabídky.
Google My Business is excited to announce that we’ve added 2 new post types: product and offer posts! Product and offer posts allow you to post your product and promotional details to your customers. Learn more here: https://t.co/y30t7BJFMp
— Google My Business (@GoogleMyBiz) 6. června 2018
Příspěvky se nastavují přes službu Moje firma na Googlu, v rámci které je možné zveřejňovat události, produkty a služby přímo ve Vyhledávání Google a Mapách Google. Celý tento nástroj staví na skutečnosti, že pokud mají zákazníci lepší přístup k aktuálním informacím o dané firmě, usnadňuje jim to rozhodování při prohlížení vaší nabídky.
Dle Googlu lze nové kategorie definovat následovně:
Offer posts (příspěvky s nabídkou): Jedná se o příspěvky, které informují o výprodejích a nabídkách konkrétní firmy. Offer posts vyžadují název a datum zahájení / ukončení a čas. U příspěvku se bude automaticky zobrazovat tlačítko CTA (výzva k akci, konkrétně: Zobrazit nabídku) a k příspěvku můžete také přidat fotku či video, slevový kód a smluvní podmínky.
A takto vypadá rozhraní pro tvorbu nabídkového příspěvku.
Product posts (produktové příspěvky): jedná se o typ příspěvku zdůrazňující konkrétní produkt, který daná firma prodává. Product posts vyžadují název a fotografii nebo video a je k nim možné připojit výzvu k akci.
Níže se podívejte na příspěvek pro propagaci produktu.
Stávající typy příspěvků jsou new posts (příspěvky o novinkách) a event posts (příspěvky věnované akcím)
New posts : Jedná se o příspěvky, které poskytují obecné informace o dané firmě. Je možné k nim přidat fotografii / video, odkaz, výzvu k akci a další informace.
Event posts: Tyto příspěvky podporují události, kterými se daná firma zabývá nebo je podporuje. Je vyžadován název, datum / čas začátku / ukončení a navíc mohou obsahovat fotky / videa, výzvu k akci a další informace.
Zdroje: Google, Search Engine Land
Tip redakce:
Změn u platformy Moje firma je v poslední době celá řada. Google například v květnu 2018 opět začal umožňovat vytváření vlastních popisů v rámci zmíněné služby. Mají však jen 750 znaků a nezobrazují se v Google Maps.