V květnu využili zadavatelé bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 622 milionů korun
V květnu 2014 využili zadavatelé internetové display reklamy inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 622 milionů korun. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
V meziměsíčním srovnání vzrostla ceníková hodnota využitého online inzertního prostoru o 18 %, ve srovnání meziročním však pozorujeme změnu pouze minimální (nárůst oproti loňsku činí 1 %).
Zdroj: Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 4/2014 - 5/2014
Na první pozici v žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník Internet Mall, který v květnu využil online prostor v hodnotě 29,6 milionů korun, což je téměř jednou tolik než v dubnu tohoto roku. Druhou příčku obsadila společnost HP Tronic Zlín s inzercí v hodnotě 14,9 milionů korun. Na místě třetím pak skončila Ford Motor Company, která v květnu vystavila reklamu za 13,2 milionů korun.
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 4/2014 - 5/2014