V říjnu proběhne 10. CopyCamp. Jubileum oslaví se špičkami oboru
Jubilejní 10. CopyCamp proběhne 10. října 2019 v pražském kině Dlabačov a s podtitulem „Výběr z hroznů”. Na pódiu se potkají špičky se potkají špičky českého copywritingu a obsahového marketingu, mimo jiné Pavel Šenkapoun, Richard Dobiáš, Maru Kortanová nebo René Nekuda.
„Desátý CopyCamp si zasloužil speciální přístup. A řekli jsme si, že sobě i účastníkům nadělíme dárek v podobě jmen, která jsou synonymem špičkového copywritingu a obsahového marketingu,” vysvětluje organizátorka akce Monika Kubešová z H1.cz. „I proto jsme se rozhodli desátý ročník uspořádat po více než roce od posledního CopyCampu a s přípravami začít výrazně dřív. Témata přednášek pak budou více o psaní, copywritingu, zkrátka o řemesle než v předchozích letech.”
Pavel Šenkapoun tak bude hovořit o originálních autorských stylech českých copywriterů. René Nekuda nabídne vhled do práce s příběhem a jejích vedlejších účincích a Richard Dobiáš bude mluvit o fíglech, jak napsat famózní otvírák.
Richard Dobiáš na CopyCampu. Zdroj: Facebook / Copycamp
Barvy pořadatele H1.cz budou hájit Lucie Hrdinová a Martina Tomková s přednáškou „o malých velkých vítězstvích” a Pavel Pajkrt coby moderátor celé akce. Ten na podiu přivítá i Maru Kortanovou, dále zástupce Obsahové agentury, Břetislava Stromka a Annu Dufkovou z Dáme jídlo, kteří promluví o životním cyklu zákazníka a o tom, kdy co říci a kdy raději mlčet.
Na CopyCampu vystoupí i Richard Woox, který vtiskl nezaměnitelnou tonalitu stejnojmenné značce, Ondřej Illinčev s přednáškou o strukturování obsahu a Marie Háková (Gráfová). Stejně jako v předchozích letech proběhnou i workshopy: Tentokrát o krasopsaní, grafice pro sociální sítě a testování textů.
Všechny předchozí ročníky CopyCampu byly vyprodané a organizátoři předpokládají, že kapacitu břevnovského kina Dlabačov do poslední místa zaplní i letos. Lístky a program konference jsou od 8. července k mání na www.copycamp.cz.