V říjnu proběhne již 11. ročník CopyCampu, druhou desítku startuje netradičně
- Jak zlepšit efektivitu prodeje?
- Jak komunikovat se zákazníky?
- Jak vycházet vstříc klientům?
- Jak zpracovat funkční strategii?
11. CopyCamp vyjíždí ze zajetých kolejí a pro účastníky chystá novinku. Setkání oborových špiček se totiž vůbec poprvé odehraje online. Na CopyCamp, který se uskuteční 19. října 2020, se tak můžete vydat přímo ze svého obýváku. „Původně jsme plánovali klasické setkání naživo, okolnosti letošního roku nás ale přiměly zvážit, jestli není čas na CopyCamp 2.0,” říká Monika Kubešová z pořadatelské agentury H1.cz. Jak na to, „aby váš obsah nebyl na draka”, jak ostatně zní podtitul letošního ročníku, budou v živém přenosu rozebírat například Eliška Vyhnánková, Roman Věžník nebo Filip Racek.
„Uspořádání online konference je pro nás výzvou. Nová doba si žádá nové způsoby a zajištění pohody a zdraví našich účastníků je u nás na prvním místě. Proto jsme se celou konferenci rozhodli přesunout do online prostředí,” vypráví Monika Kubešová. „Snažíme se online konferenci připravit tak, aby měla pro účastníky stejný, ne-li větší přínos než loňské ročníky, které laťku nastavily vysoko,” dodává Kubešová. Na jaká témata a osobnosti ze světa copywritingu se můžete těšit na letošním CopyCampu?
Roman Věžník se podělí o tipy a fígle, se kterými vám psaní půjde lépe od ruky a klientům pod ruku. Michal Hoblík vám poradí, čím si získáte redaktory a editory a jaké nuance byste měli odlišovat v různých typech textu. Bára Nováková vám poví, že copywriter sice nemusí být češtinář, ale mnoho věcí mu to dokáže usnadnit, takže spolu absolvujete 5 let studia bohemistiky ve 20 minutách.
Na pódiu nechybí ani reprezentantka samotné H1.cz. Veronika Burešová, CEO H1.cz, vnese mezi kreativce trochu nutné, ale rozhodně ne nudné analytiky. Se svou přednáškou na CopyCampu vystoupí i Tereza Franková a Milan Švolba, kteří vám poví o zapeklitostech UX writingu a o tom, že i kreativity může být někdy příliš. Eliška Vyhnánková zas firmám poradí, jak správně vystupovat na LinkedInu.
V neposlední řadě se Filip Racek rozpovídá o tom, jak se rodí texty kreativních upoutávek jako na Prima Cool. Michaela Papežová vám se svým “storytellingem za časů korony” odhalí principy a vlastní zkušenosti s krizovou komunikací nejen v době koronaviru.
Už samotný line-up naznačuje další úspěšný ročník. Předchozí konference byly vyprodané, letos je kapacita CopyCampu díky online konferenci prakticky neomezená.
CopyCamp 2020
Kdy: 19. října
Kde: online
Lístky a podrobnější program najdete na www.copycamp.cz.