Vánoční dárek, který je stále oblíbenější

7. 12. 2015 | redakce
Vánoční dárkový poukaz na hmotný dárek není špatný. Ještě lepší je ten, který nabídne obdarovanému vzdělání, díky kterému si hmotné statky zajistí sám.

Telefon mi zazvonil zrovna ve chvíli, kdy jsem soustředěně dokončoval další kapitolu knihy.

Přerušil jsem proud myšlenek a neochotně hovor přijmul.

Zjistil jsem, že hlas na druhé straně patří manažerovi, který se před časem zúčastnil mého semináře. Zamýšlel darovat svým dvěma nejlepším podřízeným k Vánocům workshop.

„Můžete mi vystavit nějaké dárkové poukazy?“

„Ano, rád vám je vystavím a pošlu. Na jaká jména?“, reagoval jsem. Takové poptávky se přeci neodmítají.

„…jo, a připravte jeden i pro mě. Díky!“

 

V následujících dvou dnech jsem podobný dotaz zaslechl ještě třikrát. Uvědomil jsem si, že tohle jsem zaspal a poukazy měl mít už dávno připravené. Kontaktoval jsem grafičku, ona oslovila přetížené tiskárny a rychle jsme poukazy nechali vytisknout.

Rozhodl jsem se vánoční dárkový poukaz nabídnout i ostatním zájemcům a čtenářům Marketing Journalu. A můžete ho samozřejmě darovat i sami sobě.

Proč firmy v letošním roce začaly více investovat do vánočních dárků v podobě vzdělávacích kurzů, seminářů a workshopů? Zjišťoval jsem pohnutky přímo u zájemců, vyskytují se tři hlavní důvody:

  • Jde o dárek, který je zatím neokoukaný a firmy o něm uvažují jako o chytré investici do svých zaměstnanců.
  • Zároveň firmám umožňuje smysluplně vyčerpat letošní rozpočty.
  • Mnohým firmám v roce 2015 rostou zisky a chtějí tak optimalizovat daňovou povinnost.

 

 

Na jaké semináře lze vánoční poukaz uplatnit?

Na všechny dvoudenní semináře:

Psychologie přesvědčivosti: Umění ovlivňovat: 20. – 21. 2. 2016

Trénink vyjednávání s vyjednavačem: 1. – 2. 3. 2016

Trénink vyjednávání pro pokročilé (3D negociace): 26. – 27. 4. 2016

Přehled seminářů včetně jejich popisu najdete zde

 
Schopnost vyjednávat můžete rozvinout i na dvou vypsaných kurzech.

Ušetříte díky poukazu?

Ano. Dle zvoleného semináře ušetříte 4 – 20 % oproti běžným cenám. Slevu nabízím letos poprvé.


Jak se registrovat a kde získat dárkový poukaz? 
Přímo na stránce semináře nebo na emailu seminare@vp-tcc.cz. Uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.

 

Podmínky:

Cena za dárkový poukaz je 9.500 Kč bez DPH.

Počet poukazů je omezen kapacitou seminářů.

Konkrétní seminář je třeba závazně objednat do 14. prosince a poukaz uhradit do 20. prosince.


Sponzorovaný článek

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: