Věk je jen číslo, říká Česká spořitelna v kampani ke svému dvoustému výročí

13. 2. 2025 | Petr Michl
Slavíme 200 let, ale cítíme se na 30. Přesně tak zní nové motto komunikační s názvem „Věk je jen číslo“, kterou spouští Česká spořitelna. Kampaní chce Spořitelna povzbudit a inspirovat lidi, aby překonali stereotypy spojené s věkem. Hlavní roli v TV spotu ztvárnila opět Jenovéfa Boková.

Výroční kampaň není jen oslavou 200leté historie banky, ale i pozvánkou k tomu, aby každý z nás věřil, že nikdy není pozdě začít něco nového a tvořit svoji #silnější budoucnost.

„V nové komunikační kampani chceme ukázat, že věk není překážkou v plnění si vlastních snů, v pouštění se do věcí, které nás baví a považujeme je za smysluplné. Chceme poukázat na fakt, že není důležité, kolik nám je, ale na kolik se cítíme, jak přemýšlíme, jak přistupujeme k životu, jednotlivým výzvám a překážkám,“ říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny,​​ a dodává:

„Kampaň oslavuje jedinečnost každého z nás a potlačuje význam věku. Spořitelna letos slaví 200 let od svého vzniku, ale duchem je mladá a moderní. Je připravena nejen na výzvy dnešní doby, ale i na budoucnost.“

Komunikační kampaň startuje od 12. února a poběží až do konce dubna 2025. K vidění bude v televizi, kině, online kanálech či sociálních sítích. V komunikačním mixu nechybí ani outdoorové reklamní plochy, billboardy nebo LCD obrazovky v pobočkové síti.

Na kampani opět spolupracoval kreativní tým agentury VML pod vedením Tomáše Novotného a Terezy Svěrákové (OAK Prague). Spot produkovala společnost Stink Films a režie se ujaly brazilské tvůrkyně Maira a Lina Fridmanovy, známé jako Fridman Sisters. Za zmínku rovněž stojí způsob pořízení reklamních fotografií, které vznikly tradiční analogovou cestou. Jejich autorem je Kubo Křížo.

Skutečný věk nespočívá jen v číslech, ale i v našem myšlení a přístupu k životu. Proto Česká spořitelna v rámci kampaně vytvořila i zábavnou „mindset kalkulačku“, kterou má na svém webu www.silnějšíbudoucnost.cz.

Kalkulačku jsme vyzkoušeli. Na jejím konci vás čeká „věkový odhad“ dle nastavení vaší mysli a překvapivě i produktové tipy na knihy a filmy s linky na weby partnerů. 

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: