WebTop100 ukáže to nejlepší z digitálního marketingu pro byznys
Není důležité, jestli vlastníte anebo provozujete e-shop. Zabýváte-li se digitálním marketingem v malé, střední nebo velké firmě případně v nadnárodní korporaci. Z celodenní odborné konference WebTop100, která se uskuteční ve čtvrtek 6. listopadu si užitečné tipy a rady odnesete. Čeká vás mnoho užitečných přednášek s praktickými ukázkami a reálnými čísly, případové studie, diskuzní panely, workshopy i analýzy.
Přijďte se dozvědět, jak můžete zefektivnit vaše online aktivity a jak se vyhnout častým chybám nebo ještě víc vylepšit už dobře nastartovanou strategii. Řeč bude mimo jiné o obsahové strategii a SEO, měření retence, atribučních modelech, multichannelu, retargetingu, zákaznické péči, bezpečnosti, mobilním marketingu a dalších souvisejících tématech.
Z více než 30 odborníků, kteří na konferenci vystoupí, vybíráme ukázku 4 témat:
Mobilní, responzivní nebo funkční a užitečný?
Potřebujete poradit, jakou zvolit cestu pro mobilní komunikaci a interakci se zákazníky? Jaké jsou nejčastější chyby při konverzi obsahu do mobilních zařízení? Potřeby, scénáře, persony. Jak vlastně žijí vaši zákazníci? Aplikace, mobilní nebo responzivní web? Jaké řešení je pro vás nejlepší? Odpovědi na všechny tyto otázky prozradí Petr Kleiner z ČSOB Pojišťovny.
Kam kráčíš, analytiko?
Co je vlastně smyslem analytiky v marketingu? Mít víc a víc dat? Jak aktivně zapojit data do marketingu a jak na datech vydělávat peníze? V čem se liší nová generace analytických nástrojů a jak marketérům pomáhá data aktivně používat představí Jiří Brázda ze společnosti Optimics.
Naivita a slepota v měření cíleného marketingu u věrnostních programů
Milan Schnorrer ze společnosti Pricewise ve své přednášce upozorní na hlavní nedostatky tradičních měření direct kampaní (např. přes Google Analytics) v komplexním prostředí souběžných nákupů online a v kamenné prodejně a při použití různých typů kampaní (e-mail, sms, tisk). Ukáže, jak na správné měření direct kampaní v prostředí vyspělého věrnostního programu, jehož úkolem je zvyšování výnosu. Jak působí tradiční měření na psychologií marketérů a jak negativně ovlivňují formát a obsah kampaní.
Prodat nebo raději získat lead
Jak efektivně vytěžovat veškerý traffic na webu? Má web sloužit jen k přímému obsloužení zákazníka, nebo také jako nástroj k získávání a obohacování leadů v rámci multikanálové distribuce? Touto problematickou se bud zabývat Jiří Randák z České pojišťovny.
Dále vám poví LadislavTrpák o úspěchu Zoot i to, že značku nedělá reklamní agentura, ale příběh a lidi. Petr Kováčik ze Skrz.cz bude mluvit o tom, jak to stejné zboží prodávat různým cílovým skupinám za jinou cenu a generovat zisk. Jan Tichý bude identifikovat online uživatele napříč mnoha kanály a mimo mnoha workshopů budou součástí programu i ukázky vítězů soutěže WebTop100.
Kdy: čtvrtek 6. 11. 2014
Kde: Konferenční centrum City
Program, profily přednášejících a registrační formulář naleznete na stránkách akce ZDE