Yahoo! údajně podporuje rychlou jízdu

25. 5. 2011 | bN
Reklama na emailovou službu BT Yahoo! byla zakázána kvůli podporování rychlé jízdy.

Hlídací psi reklamy zakázali internetovou reklamu na emailovou službu BT Yahoo! Hlavní důvodem je, že reklama může povzbudit motoristy k nedbalé jízdě. Reklama se objevila na přihlašovací obrazovce a zobrazovala dvě ženy ve sportovním voze, v jejichž pozadí byla rozmazaná přírodní scenerie. Scénu doprovázel text: „Faster is funnier. Introducing the 2X faster new BT Yahoo! Mail Find out more about BT Yahoo! Mail Beta.“ (Což ve volném překladu zní: „Čím rychlejší, tím zábavnější. Představujeme 2krát rychlejší nový BT Yahoo! Mail. Zjistěte si více informací o BT Yahoo! Mail Beta.“)

„Faster is funnier“

Stěžovatelé věří, že reklama toleruje rychlou jízdu a nezodpovědné zacházení s vozidly. Yahoo! bránil svoji reklamu tvrzením, že scéna měla zobrazovat bezstarostnost a měla odkazovat na rychlost nové služby Yahoo! Mail Beta. Reklama údajně neobsahuje žádné odkazy na skutečnou rychlost auta a rozmazaná scenerie pouze pomáhá vykreslit, že auto jede po horské stezce. ASA (Advertising Standards Authority ) rozhodla, že kombinace titulku „Faster is funnier“ a rozmazaného pozadí vylíčila celou situaci takovým způsobem, že by mohla podněcovat k anti-sociálnímu chování a špatnému řízení.

Zdroj informací a fofotgrafie: www.marketingweek.co.uk 

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: