Yahoo si brousí zuby na Foursquare
7. 4. 2010
| ITO
Foursquare, sociální hru, založenou na práci s polohou uživatele, je bez nadsázky možné označit za nejúžasnější startup loňského roku. Není proto žádným tajemstvím, že kolem ní delší dobu krouží někteří giganti z internetové branže. Nejnověji pak informoval The Business Insider, že Yahoo udělá Foursquare nabídku na akvizici v hodnotě kolem sta milionů dolarů.
Ilustrační obrázek, zdroj: 4square.com |
Foursquare, sociální hru, založenou na práci s polohou uživatele, je bez nadsázky možné označit za nejúžasnější startup loňského roku. Není proto žádným tajemstvím, že kolem ní delší dobu krouží někteří giganti z internetové branže. Nejnověji pak informoval The Business Insider, že Yahoo udělá Foursquare nabídku na akvizici v hodnotě kolem sta milionů dolarů.
Yahoo pochopitelně reaguje urputným mlčením a upozorněním, že spekulace zásadně nekomentuje. Přesto je však jasné, že Yahoo by bylo přinejmenším logickým kupcem - po Delicious a Flickru by to byla další pěkná trofej do vitrínky (zvláště když Facebook v roce 2007 nevyšel).
Štítky dokumentu: Facebook