Za reklamu dostal jako jediný vyznamenání od královny. Letos sir John Hegarty poprvé vystoupí v Praze

30. 7. 2024 | redakce, TZ
John Hegarty, tvůrce ikonických kampaní pro značky jako Levi’s, Johnnie Walker, Axe a Audi, poprvé zavítá do Prahy. Tento světově uznávaný kreativec, jehož práce zanechaly nesmazatelnou stopu v reklamním průmyslu, vystoupí na konferenci pořádané Blue Events.

 

Letošní, již 10. ročník konference Brand Management se koná 3. října 2024 a nese podtitul „Married to Creativity“ – Oddaný kreativitě. Tento přívlastek dokonale vystihuje i Johna Hegartyho, který svou kariéru zasvětil propojování kreativity se značkami. „Kreativita je způsob, jak zvýšit efektivitu byznysu a pomoci firmám růst a definovat, kým jsou,“ říká Hegarty ve videopozvánce na konferenci.

 

John Hegerty tvořil ikonické kampaně s globálním vlivem

John Hegarty působí na globální reklamní scéně neuvěřitelných 60 let. V roce 1970 byl jedním ze zakladatelů Saatchi & Saatchi a později spoluzakládal agenturu BBH (Bartle Bogle Hegarty), která dnes má pobočky po celém světě, včetně New Yorku, Los Angeles, Stockholmu, Šanghaje, Singapuru a Bombaje.

Pro Hegartyho je kreativita klíčovým faktorem růstu v byznysu. Je ale potřeba vytvořit podmínky, ve kterých se kreativita může prosadit. „Smělost je v reklamním průmyslu zcela zásadní, neboť musíte do kanceláře přijít s novou myšlenkou a předhodit ji hloučku skeptiků. Každý den,” píše ve své knize „Hegarty o kreativitě – Pravidla neexistují” (2015, Slovart).

Hegarty je autorem slavného sloganu „Keep Walking“ pro whisky Johnnie Walker. Jeho tým pracoval nejdéle pro značku Levi’s, pro kterou vytvářel kampaně celých 28 let.

Mezi jeho novější projekty patří globální kampaň projektu Global Goals od OSN, která běžela v kinech 30 zemí světa. Shoowreel jeho práce si můžete užít níže.

Aktivní i v osmdesáti

Ve svých 80 letech je Hegarty stále velmi aktivní. Spoluzaložil společnost The Garage Soho, která investuje do startupů a jejich značek. Aktuálně se podílí na dvou online vzdělávacích programech, včetně 8týdenního kurzu The Business of Creativity a programu Advertising Principles Explained ve spolupráci se System1. Hegarty získal řadu kreativních ocenění, včetně ceny prezidenta D&AD za mimořádné úspěchy a titulu Sir od britské královny. V roce 2011 obdržel cenu za celoživotní dílo na festivalu kreativity v Cannes.

 

Brand Management

Konferenci Brand Management pořádá společnost Blue Events od roku 2015 s cílem posilovat roli marketingu ve firmách. Do Cubex Centra Praha se chystá více než 500 účastníků. Akce vzešla z letošního průzkumu společnosti Behavio jako nejpřínosnější konference pro marketéry v Česku. V minulosti zde vystoupili vůdčí osobnosti oboru a autoři bestsellerů Jim Stengel, Ken Segall, Rita Clifton, Sean Pillot de Chenecey, Jenni Romaniuk, Thomas Barta, Dan White, Orlando Wood či Les Binet.

Kdy: 3. října 2024

Kde: Cubex centrum

Registrujte se.za early birds cenu.

 

Tip redakce 

O kolik se díky vaší reklamní kreativě zvyšuje celkový zisk firmy? Jakou metodou ideálně změřit její inkrementální přínos? To a mnoho jiných palčivých otázek zodpověděl na poslední konferenci Brand management světoznámý marketér Les Binet. Přečtěte si článek:

Les Binet vzkazuje marketérům: Na měření efektivity reklamy last click atribuce nestačí, zkuste kombinaci těchto metod

 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: