Zájem o kvalitu firemních médií roste. Zlatý středník přijal nejvíce přihlášek za posledních osm let
Půlkulatý 15. ročník Zlatého středníku uzavřel své přihlášky. Zájem o soutěž a s ní spojené hodnocení poroty a ocenění meziročně vzrostl. PR Klub, který soutěž tradičně vyhlašuje, přijal 159 přihlášek, což je o 32 přihlášek více než v loňském roce. Slavnostní vyhlášení se bude konat ve čtvrtek 20. dubna 2017 v pražském hotelu Marriott.
„Nárůst a celkový počet letošních přihlášek potvrzuje zájem o hodnocení kvality firemních médií,” sdílí svůj názor Petr Langer, předseda pořádajícího PR Klubu, a dodává: „Firmy nehledí už jen na to, zda firemní noviny, časopisy či jiná média mít, či nemít, ale zajímá je jejich reálný dopad na zaměstnance nebo obchodní partnery, ne jen dojem vrchního managementu.” O porovnání kvality svých firemních médií usiluje přes šest desítek přihlašovatelů. Mezi největší tradičně patří například Boomerang Communication či Škoda Auto, ale přihlásila se i řada nováčků, např. oblíbený fashion e-shop ZOOT.
Všechna přihlášená média projdou během března rukama šesti odborných porot Zlatého středníku. Každé médium získá hodnocení a zpětnou vazbu v podobě individuálního hodnotícího listu, kde se přihlašovatel dočte i rady, jak pro příští vydání posunout své médium dále. V dubnu se poté přihlašovatelé nejlépe hodnocených médií dočkají ocenění v rámci slavnostního vyhlášení. To se bude pro aktuální ročník konat ve čtvrtek 20. dubna 2017 v pražském hotelu Marriott.