Zlatý lístek oceňuje nejlepší politické kampaně
Grafy ze studia, pár vět moderátora a komentátorů, přípitek ve štábu a konec. Je po kampani. Politici se ujímají svých úřadů a předvolební období mizí v propadlišti dějin. Na ulicích se ještě odlepují plakáty a z ošuntělých billboardů na nás shlížejí tváře kandidátů – jen to zůstalo z několikaměsíční dřiny politických marketérů. Nová soutěž Zlatý lístek to ale chce změnit a vytváří platformu pro ocenění jejich práce.
Zlatý lístek pořádá Institut politického marketingu, mezi jehož poslání patří i kultivace politického prostředí v ČR. K tomu může dopomoci i zpětní vazba k politickým kampaním a hodnocení toho, co je dobře či špatně.
Pokud patříte mezi autory letošní politické kampaně do voleb do Evropského parlamentu, komunálního zastupitelstva či Senátu, přihlaste ji do soutěže na zlatylistek.cz/prihlaska.
Nezáleží přitom tolik na rozpočtu. Hodnotí se primárně kreativita a nápad - a v těchto kritériích může předstihnout i komunální kampaň z malé obce tu vytvářenou velkou marketingovou agenturou.
Můžete se přihlásit v rámci 15 odborných kategorií.
Ti, co si hodně věří, mohou pak usilovat o prvenství 4 Grand kategoriích určujících marketingového vítěze jednotlivých voleb a také nejlepší nízkorozpočtovou komunální kampaň.
Přihlášky můžete podávat do 28. listopadu, vyhlášení soutěže pak proběhne 15. ledna 2015. Více podrobností hledejte na zlatylistek.cz.