Zlatý středník oznámil letošní vítěze, dvě Grand Prix si odnesl Lasvit

16. 4. 2018 | redakce
Lasvit, Lékaři bez hranic nebo Škoda Auto, Ambi, ale i KPMG nebo ZOOT. Ti všichni patří mezi značky a organizace tvořící dle soutěže Zlatý středník ten nejlepší obsah.

Tradiční soutěž firemních médií Zlatý středník zná své letošní vítěze i další oceněné. V rámci 16 kategorií odborná porota udělila 15 prvních míst i tři zvláštní ocenění. Síň slávy pro letošek nahradilo ocenění Osobnost PR, které získal Patrik Schober. Kromě hlavních cen udělovaných odbornou porotou, došlo také na ocenění Grand Prix od Výkonného výboru PR Klubu.

Dvě ocenění Grand Prix i jedno zlato z hlavních kategorií si odnesli tvůrci katalogu „The Beauty of Glass” společnosti Lasvit s.r.o. Kromě Grand Prix za grafický design i za celkovou úroveň tištěného média šlo o 1. místo v kategorii „Nejlepší firemní katalog / profil / jednorázové médium”.

Hned dvě zlatá ocenění v hlavních kategoriích získala humanitární organizace Lékaři bez hranic, o.p.s. - v kategorii „Nejlepší výroční zpráva” a „Nejlepší časopis a noviny neziskového sektoru”.

Stejný počet zlatých trofejí si odnesla společnost Boomerang Communication s.r.o. - za časopis ČILICHILI v kategorii „Nejlepší B2C časopis a noviny” a nově vzniklý časopis The Current v kategorii „Nejlepší B2B časopis a noviny”. Zajímavostí druhého jmenovaného projektu je, že vzniká v České republice, přitom je tvořen pro globální trh. Časopis The Current zároveň získal ocenění Grand Prix za obsahovou úroveň tištěného média.

Zabodovala i agentura Zaraguza CZ s.r.o., která si odnesla jedno 1. a dvě 2. místa. Vedle toho získala i Grand Prix za celkovou úroveň elektronického média, za YouTube profil ŠKODA Česká republika.

Velkým překvapením byla nová kategorie „Nejlepší obsahová strategie”, která zohledňuje zapojení minimálně tří komunikačních kanálů. Celkem se do ní přihlásilo 10 projektů. V pomyslném souboji přihlášených nakonec v boji Goliáše a Davida vyhrál David v podobě studentského projektu „Fitrecepty”, za kterým stojí společnost VERDONE CAPITE s.r.o. a přihlásilo jej Pábení s.r.o.

V 16. ročníku porota udělila také tři zvláštní ocenění - kampani #Dobroodkosti, časopisům Duha Zámeček a Umění žit.

Osobností PR Klubu se stal Patrik Schober, managing partner agentury PRAM Consulting, místopředseda Asociace PR agentur (APRA) a předseda globálního představenstva Worldcom Public Relations Group, největší sítě nezávislých PR agentur s obratem půl miliardy dolarů, zahrnující 4 tisícovky PR profesionálů ze 130 agentur.

„V PR Klubu jsme chtěli ocenit nejen dlouholeté působení Patrika Schobera na českém trhu, ale právě také jeho mezinárodní aktivity, které pomáhají k rozvoji  celého oboru, což je příklad hoden následování,” komentoval ocenění předseda Výkonného výboru pořádajícího PR Klubu Petr Langer.

Slavnostní vyhlášení proběhlo v pondělí 16. dubna 2018 v pražském hotelu Vienna House Andel's Prague za účasti přihlašovatelů, porotců i partnerů soutěže. Celkem bylo přihlášeno 165 projektů, což je druhý největší počet přihlášek v historii soutěže. Do užších nominací postoupilo 64 projektů. Cenu si odneslo 49 projektů, za 1. až 3.místo a tzv. Zvláštní ocenění porot. Vedle toho jsou udělovány i ocenění vysoké kvality TOP RATED a RATED, které získalo 35 přihlašovatelů. 

Nový, již 17 ročník, bude PR Klub vyhlašovat opět na podzim letošního roku.

Výsledky 16. ročníku Zlatého středníku

(pro maximální rozlišení klikněte na tabulku)


Grand Prix za grafický design

Grand Prix za obsah

Grand Prix za celkovou úroveň – elektronická média

Grand Prix za celkovou úroveň – tištěná média

Štítky dokumentu: Content Marketing

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: